Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

La Candelaria de Mela: Preba de Quesos d'Aitor Luis Vega y Cerveza Caleya

Señes: Cai Constitución, 71 - Sama de Llangréu


Facebook: https://www.facebook.com/barcheesebeer/
Instagram: [@lacandelariademela] https://www.instagram.com/lacandelariademela/


Comentarios: Conocimos La Candelaria nel 2016 y gustónos la so propuesta distinta en Sama. Darréu enterámonos qu'abrieron n'Uviéu y qu'a los meses pesllaron dambos locales.


Pos fai un par de meses volvió reabrir de la mano de Mela, que camudó El Secañu de Blimea por Sama ya inténta-y dar otros aires al llocal especializándose nes hamburgueses y ufiertando tapeo con un puntu creativu.


Pa presentanos el llocal, entamó xunto con Aitor Luis Vega y Silver de Cerveza Caleya una preba de quesos harmonizada con cerveza.


Empezamos pola famosa Caleya Pale Ale. La so primer cerveza, la más conocida, y la que vas atopar en más llocales. Pale Ale al estilu americanu, con cuerpu mediu, poco gas, y con arumes y sabores frutales. Tien un toque amargosu, pero tamién a malta, y déxate un final secu, lo que fai qu'enxamás canses d'ella y puedas tar bebiéndola ensin parar.


Empezamos con un Varé de Vaca Pasteurizada. Quesería pequena de Sieru con 300 cabres y vaques, con certificáu ecolóxicu. Fai quesos de lleche crudo y pasteurizao y yogures. Una de les nueses xoyes asturianes. El que probemos, inda taba tienru.


Tavoliere. Lleche de vaca pasteurizao con 45 díes de mauración. La corteza trátenla con mueyu de tomate y aceite d'oliva virxe. Perricu.


Chimay a la Cerveza. Un quesu maceráu con Chimay Colorada de lleche pasteurizao de vaca. Nótase'l sabor a Chimay. Mui ricu.


San Simón Da Mariña de Quesería Prestes. Afumáu gallegu de lleche de vaca pasteurizao. Con forma de tetilla, pero se nota l'afumáu.


Como sorpresa, cuntamos cola presencia de Juan, de Quesería El Viso, que nos presentó dellos de los sos quesos. Empezamos con un Quesu con Arándanos, que foi una maravía. Quesu de cuayada lláctica, fresco, con una testura de mousse y un sabor xenial.


Camudamos de cerveza, Caleya Mayuca Amber. 4 tipos distintos de malta pa una cerveza con un toque más dulzuxu, inclusive con sabor a carambelu. Lleva un puntu de lúpulu pa compensar y da-y un llixeru amargor a la fin que convida a siguir bebiendo. 5,7% d'Amber Ale. Ye la cerveza perfecto pa empecipiate nel mundu caleyeru si nun tas acostumáu a beber esti tipu de cerveces.


Delicia Jersey Finca de Uga. Quesu canario a partir de lleche cruo de vaca Jersey. Percomplicáu de consiguir, de pasta semiblando y que quedó segundu meyor del mundu nos World Cheese Awards d'anguaño.


Dziugas Oro. Quesu lituano de vaca pasteurizao con 24 meses de mauración. Mauración perllarga qu'apurre intensidá al quesu.


Morbier. A partir del sobrante de lleche de faer el Comté, ellabórase otru quesazu de Lleche Cruo de Vaca que ta ente los más vendíos en Francia. Buenísimu.


Beyos de Cabra Lleche Crua. Quesu la zona d'Amieva, de lleche de vaca. Suave anque más acedu que los anteriores, con una fascinante combinación ente la testura de la corteza y del interior.
Namás vienden quesu de vaca pasteurizao, polo qu'esto foi una pequena preba que consiguió Aitor. A mi gustóme más.


Volvimos a Quesería El  Viso con un Quesu de Vaca Semigraso Comar Vaqueira. 7 díes de mauración y yá empieza a notase l'acidez del quesu. Sigue siendo un quesu fresco pero con daqué más de consistencia. Perbonu.


La postrera de les cerveces foi la xoya la corona. Caleya Goma2. Una IPA al estilu americanu, con sabores y arumes tropicales onde gana la presencia del lúpulu percima la malta. Maravíame cómo esplota na boca'l so primer tragu, y cómo l'amargu final déxame con ganes de bebela hasta escosar toles sos esistencies. Y nun solo soi yo fanáticu d'esta cerveza, lleva años considerada la meyor o ente los meyores IPAs de la península ibérica en tolos portales cerveceros especializaos. Por dalgo será ...


Charcos Blancos La Rueda del Cabriel. Quesu potente, pero que güel más que sabe de testura cremosa y con mes y mediu de mauración. La corteza ta cubierta de ceniza y sí, cómese tou. Y ta bien bonu. Lleche cruo de vaca d'Albacete.


Puertu Carriellu Cabra. Quesería artesana de Cádiz con cabres de ganadería propia. Equí nótase'l sabor a caprino, y dicen, el toque a frutos secos.


Xenestoso. Yá vos falamos delles vegaes d'esta xoya de l'aldega del mesmu nome de Cangas. Un quesu en peligru d'estinción, yá que lo ellabora namás una persona y na so propia casa por cuenta la falta de medios pa montar la so propia quesería. Un quesu que se sigue ellaborando de la forma tradicional, en potes y con molde d'espartu. Lleche cruo de vaca, cremosu y con un sabor dafechu distinto a cualesquier otru quesu que probéis. Oxalá nun se pierda.


Y, cómo non, la otra xoya la corona, Teyedu. Meyor quesu azul del mundu 2016. Y ye nuesu, de Cabrales. Namás qu'añedir. Equí cuntámoste la nuesa visita a la cueva.


Quesería El Viso dionos a probar el so Afuega'l Pitu. El so Atroncáu Blancu y el so Atroncáu Roxu. L'atroncáu blancu paez un yogur seco, tien una mauración de 7 díes y ta xenial. El roxu, sigue siendo frescu pero yá tien un pocu de picante. Anque entren los dos xenial.


Volvimos a la mesa de quesos, con un Canto de Gredos d'Elvira García. Nada qu'añedir a esta xoya d'Ávila que vos cuntamos equí nel so día xuntu cola Sidra Panizales.


Y acabamos con Caruxa, un afumáu de lleche cruo de vaca con corteza con mugor de la quesería Prestes.


Y como detallazo de La Candelaria, una xelatina fecha cola última cerveza de Caleya, la so stout Maria Luisa.


Prestosa velada. Llocal nuevu con bona pinta, Aitor y Silver, talentu puro. Agora, va haber que volver probar eses hamburgueses.


No hay comentarios

Publicar un comentario