Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Casa Belarmino

Señes: GO 11 - Km11, Manzaneda - Gozón
Teléfonu:  985 880 807


Encamientos: Arroz con Pitu


Web: https://www.casabelarmino.es/
Facebook: https://www.facebook.com/casabelarmino/
Twitter: [@casabelarmino] https://twitter.com/casabelarmino
Instagram: [@casabelarmino] https://www.instagram.com/casabelarmino/


Calidá: 4/5
Preciu 40€


Comentarios: Un indispensable de la cocina asturiana. Asitiáu nun enclave maraviyosu, mui cerca del Cabu Peñes, les sableres de Xagón, Lluanco y Verdiciu, y nuna pradería con una sensación de paz y tranquilidá enormes. Un caserón dafechu iguáu con casi 100 años d'hestoria, entá m'alcuerdo cuando'l mio güelu llevóme a tomar un pocu vinu nes fiestes de Mazaneda.


La casona ye preciosa. Tien una terraza cubierta enorme climatizada p'ameyorar la capacidá del local, Otra terraza onde tamién se puede comer pel branu, decorada con unos bonsais. Pero l'auténticu secretu'l llocal, ta nel orixinal chigre-tienda. Ellí'l tiempu recula y vas atopar dende los veceros que tán tomando daqué antes de sentase a la mesa, a los parroquianos habituales que van tomar dalgo.


El Chigre-tienda funciona, y vienden dende les más esclusives conserves, o vinos, sidra y champganes, hasta madreñes. Ayalgues polos que paga la pena visitalos. Amás, tien 2 meses ellí, que tán bien cotizaes, asina que si puedes, pídiles cuando vaigas acutar.


Nel interior, otru salón bien guapu.


Comimos na terraza climatiza esterior. Bien a gustu. Meses espaciaes y atención de primera. Pa empezar, una copa de Sidra Brut Nature EM. Xenial, sospriende enforma a los veceros que nun la conocen, y prepara la boca pa lo que ta por venir. Gran aciertu.


Empezamos con un pocu d'aceite virxe extra cola que casi acabamos coles esistencies del pan del restorán. Mui bonu.


Pidimos unes Sardines Marinaes. Unos llombos formosos de sardines n'aceite, con unos mini tomates deshidratados y el toque d'acidez xusto. Perbones.


Les croquetes s'ufierten per unidaes, asina que pidimos pa caún una Croqueta de Compangu y una Croqueta de Callos. La de compangu muncho más densa y contundente, y la de callos, llíquida y con muncha intensidá de sabor. Encamiéntennos empezar pola de compangu y ... les dos taben bien riques, pero ganaron por goliada les de los callos.


Y como platu principal, Arroz con Pitu Caleya. Una de les especialidaes de la casa. Y nun defrauda. Espectacular. Fonte enorme al centru la mesa presidida por una zanca pitu. Nun fuimos capaces a acabalo, asina que nos prepararon un tupper pa llevalo a casa. En serio, tenéis que probalo.


A los postres nun llegamos, anque foi una pena porque nos dixeron que son bien bonon. Yá'l pote asturianu y ..., hai que volver probar más coses.


La carta de vinos ye enorme. Vinos, champagnes, caves y ... sidra. Tienen productu asturianu, y ufiertenlu, y conocenlu. Y con l'arribación que tienen de turistes, dícennos, que se viende perbién.


Nós tomamos un Siete Vidas, albarín blancu DOP Cangas, que ta bien bonu. Piescu, golor y sabor. Y con l'arroz foi xenial. Tenemos predilección por Bea y Jose, pero ye qu'amás tán faciendo les coses perbién.

Pagamos por tou 84€. Casa Belermino pasa a ser dende yá ún de los nuesos favoritos. Munches gracies a Ramona y Jose Luis per un día xenial.


No hay comentarios

Publicar un comentario