Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Brunch de Balbona

Señes: Cai Principado, 7 - Uviéu / Oviedo
Teléfonu: 985 206 065


Web: http://www.balbona.es/
Facebook: https://www.facebook.com/balbonapasteleros
Instagram: [@balbonapasteleros] https://www.instagram.com/balbonapasteleros/


Calidá: 3/5
Preciu: 22€


Comentarios: Les comíes n'Asturies siempres fueron parva, l'almuerzu, el pinchu (o facer les11), la xinta, la merienda, la cena y la sobrecena  (la Comarca los Hobbits yá sabemos ónde ta inspirada). Por si eso nun fuera poco, agora dellos locales empiecen a ufiertar el brunch, un apócope de breakfast (almuerzu) y lunch (xinta) que naz de les resaques de l'aristocracia inglesa y la so necesidá de comer a deshora cuando s'espertaben.


Sosprendentemente esta práctica trunfó ente'l restu de la población. Agora llega a Asturies y empieza a ufiertase'n dalgún local. Asina que yá sabes, si nun tienes cuerpu pal almuerzu, pal pinchu o para xintar, siempres puedes dir de brunch.


Balbona ye famosu pola so pastelería, con llocales n'Uviéu y en Xixón, pero sobremanera, pol so magníficu catering que pudimos probar en dalguna boda. Agora, quier ufiertar un plus, y pallo, los sábados, a partir del 13 de Xineru, de 11:30 a 15:30 ufierta la posibilidá de probar dalguna de les sos maraviyoses creaciones por 22€ y que les comes hasta españar, al to aire, sirviéndote a ti mesmu y con tola tranquilidá del mundu.


Y asegúrovos que ta tou perricu, dende la so clásica bollería, hasta la so esbilla de quesos asturianos, pasando polos sos bizcuechos.


Pero ye qu'amás, pudimos probar un Saltiáu d'Espinaques y Gambes.


O unos Güevos Benedictine con Bacón que taben buenísimos.


Tortiella, Tostes, Coques, Yogures, Fruta ... como podéis ver na mesa la esbilla ye variao y va falta-vos estómagu pa probar tou, que foi lo que me pasó a mi.


Pa beber, agua, zusmios, cafés, fervinchos, chocolate y ... cava o vinu duce. Como taben inda en prebes, esperemos que nun falte una bona sidra brut, una rosada o una de xelu, que va perfeutamente con esti tipu de comida.


No hay comentarios

Publicar un comentario