Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Sidrería Alonso

Señes: Claudio Sánchez Albornoz 7, 33909 Sama de Llangréu


Calidá: 3/5
Preciu: 16€


Comentarios: Cuando nos enteramos que Sidrería Alonso colaba de La Felguera dionos un baxón considerable. Sabéis que ye un sitiu que nos presta a esgaya, pola so sidra, pola so cocina, pol so ambiente de chigre y, sobremanera, porque te faen sentir como na to casa. Y amás, taba al lláu d'onde vivimos.


Amás enterámonos que colabena Sama, a la zona del aparcamientu la Renfe, una zona más escura, más alloñada ... nun nos pintó nada bien la cosa ... hasta'l día qu'averamos a la inauguración (y que vos cuntamos vía Redes Sociales). Atopamos con un local preciosu, muncho más grande, con esi mesmu ambiente de chigre y -esto ye lo meyor-, atarraquitao.


Pero podía ser  el típicu día d'inauguración, con pinchos y sidra de baldre. Asina qu'averamos un día ente selmana d'iviernu y lloviendo. Y el llocal taba llenu igual. Y ye que Sidrería Alonso tien daqué especial, un ambiente inmeyorable, una sidra de restallu, una cocina tradicional y barata y, sobremanera, tien a Mary Mar. Mary Mar ye como un ciclón que ta pendiente de toos, que nun para quieta y que te curia por que salgas de la so sidrería encantáu de la vida.


El llocal ye lluminosu, sobro piedra, cola barra al fondu y llenu de meses antigües y distintes. Ye como una versión de chigre ameyorada. Calteniendo la esencia, pero más cómodu, más ampliu, más lluminosu ... meyor. Encántame. Y la sidra Alonso sigue siendo l'epicentru de too. Amás, echada, y bien echada, en tou momentu. Temperatura, tempo, estilu. Tou perfectu.


Sentámonos a cenar 3 persones. Y dexamos que Mary Mar traxéranos lo que-y pruyía, anque yo siempres pido como condición el Pulpu a la Sidra.


Empezamos con unes Anchoes con Quesu y Pimientu. Falta pa que sía perfecta la combinación de sabores, camudar el quesu por ún asturianu.


Pulpu a la Sidra. Nun puede faltar. Encántame. Sabor a sidra y testura del pulpu perfecta. Acompañáu d'unes pataques y con un mueyu pa moyar barres y barres de pan, y unes gambes p'acabar de rellambese colos deos. Namás atopo pulpu a la sidra equí, y ye un platu que me presta a esgaya.


Y unos Fritos de Merluza Fresca. Fresquinos y espectaculares de sabor.


Acabamos con una Tarta de Cocu. Casera, pero col sabor a cocu suave, y xugosa. Mui rica.


Saliónos tou por 50€. Como veis, xenial de preciu. Mesma esencia, meyor llocal, distintu sitiu. Reserva, porque ta complicao atopar mesa los fines de selmana.


No hay comentarios

Publicar un comentario