Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: La Talamera


Señes: Plaza Santa Ana, 8 - Ribadesella / Ribeseya
Teléfonu:  984 841 040


Aconseyamos: Menú


Web: http://latalamera.es/
Facebook: https://es-la.facebook.com/latalamera/
Twitter: [@latalamera] https://twitter.com/latalamera
Instagram: [@latalamera] http://instagram.com/latalamera


Anterior Entrada: https://lesfarturesast.blogspot.com/2017/05/nueva-visita-la-talamera.html


Calidá: 4/5
Precio: 40€


Comentarios: Parada en La Talamera tres la so vuelta de vacaciones. Da gustu ver cómo se complementen los dos locales de Lluis Nel Estrada, Abareque y La Talamera. Abareque como sidrería, onde picar daqué rápido, y La Talamera como restorán para sentase y esfrutar tranquilamente. Amás, tán al lláu.

Yá lo conocéis más que de sobra d'otres visites, y yá sabéis lo a gustu que nos sentimos en La Talamera, un sitiu preciosu, distintu pero col productu asturianu como bandera.


Per unos díes nun los pillamos en plena xornada de cogordes, asina aprovechamos les sos Xornaes Txogitxu y pidimos un menú per cabeza.


Empezamos con una Tabla de Quesos Asturianos. Media per cabeza, y sobró porque yera enorme. Los quesos que veníen yeren: Bárcena a la Sidra, Franxón Pasta Blando, Beyos Curao de Vaca, Gamonéu 3 Lleches y Casín.

Como veis, quesos de too tipu, testures, ellaboraciones ya intensidaes, acompañaos d'unes pases y unes ablanes para compensar sabores.


Tres los quesos, una Chuleta de Vaca Txogitxu Premium. Vien acompañada d'unes pataques frites y una ensalada. La carne esceicional, perfeuta. Y costó acabala porque ye enorme.


Nun entró postre. Namás café.


Para beber, 1947 de Viuda de Angelón. ¿Sidra de Mesa con un Chuletón? ¿Por qué non? 1947 tien el cuerpu abondo na boca p'aguantalo ensin nengún tipu de problema. Y va xenial.


Salimos a 39€ per cabeza. Un menú estupendu, nun sitiu preciosu, con una atención bien bona y cocina de productu. Y dalgo que llevamos reivindicando dende siempres, nun sitiu tan turísticu como Ribeseya, la carta de vinos empieza con sidra, cerveces y vinu asturiano.


No hay comentarios

Publicar un comentario