Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

To Kanoni

Señes: Kastro Monemvasias - Monemvasía - Grecia
Teléfonu: +30 2732 061387


Calidá: 3/5
Preciu: 22€


Web: http://tokanoni.com/
Facebook: https://www.facebook.com/To-Kanoni-Monemvasia-Castle


Comentarios: Monenvasía ye preciosu. Indispensable si visites Grecia. Un peñón con una ciudá medieval fortificada presidida a lo cimero poles ruines d'un castiellu y una Ilesia preciosa.

Un preste perdese peles sos cais estreches, asomase a les sos muralles o xubir a la ciudadela pa contemplar les precioses vistas.


Tres un día de turistéu, fuimos comer a To Kanoni. Asitiáu en plenu centru del pueblu, na Plaza la Mezquita, onde s'asitia la Ilesia del Cristu Encadenáu. Precioses vistas al mar dende la muralla. Y dalguna solombra onde acovecese.


El llocal tien dos terraces, una na azotea que nin taba abierta del calor que faía. Meyor pa la nueche. Enseñáronmosla y ye perguapa. Y otra baxu con solombra abierta a la plaza, onde se ta perbien.

Personal desaxeradamente atento. Avezaos al turismu, y bien pendientes de ti en tou momentu. En Grecia atendiéronnos xenial en tolos sitios, pero ésti ye foi de los meyores. Y siempres agradecen que-yos digas palabres en griegu.


Botella d'Aceite d'Oliva Virxe Extra propiu na mesa. ManaGea.. Mui bonu.


Empezamos con una Ensalada Griega. Bona cantidá y bien rica. Ye lo que meyor entra con esos calores.


De platu pidimos una Llubina pa dos. Preguntámos-yos qué pescao tienen y enseñenlu antes. Pa dos persones, una Llubina. Fresca. De bon tamañu y perfeuta pa los dos.


Una vegada fecha, traela y nuna mesa supletoria non la emplatan ensin espines. Detallazu. Mui rica de sabor.


Y de guarnición, unes espinaques.


Pa beber, agua.

Pagamos, 44€. Nótase que ye un sitiu más turísticu y los precios son más altos, entá con tou ... vistes, personal atentou y bon productu.


No hay comentarios

Publicar un comentario