Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

O!live

Señes: Vassileos Pavlou 35, Githio- Grecia
Teléfonu: +30 2733 022009


Calidá: 3/5
Preciu: 11€

Facebook: https://www.facebook.com/OliveGytheio/


Comentarios: Siguimos probando restoranes de Githio. Na zona'l puertu, ye una maravía cenar, pese al trasiegu de viandantes fisgonos. En metá del puertu, atópase O!live.

Esti restorán ufierta'l plus que tien so propiu aceite, llamáu de la mesma manera, o l'aceite tien el restautante. El casu ye que tienes una botella a la to disposición para bañar les tos comíes y aseguren que tolos platos tán ellaboraos con ese aceite. Y ta bien bonu. Equí la so web.

Tola zona del Peloponeso ta arrodiada d'olivares y l'aceite ye siempres de primera calidá. Pero ésti encantónos. Tantu que traximos una botella.


O!live ufierta un plus de nivel respecto al restu los restoranes de la zona. Tien cocina con un toque creativu, meyor presentación y meyor carta de vinos. Inclusive tienen carta de cerveza artesano griega. Nós pidimos Septem IPA, que nos encanta.


Pidimos para picar. Calamar a la Plancha. Bien bonu, y bona ración amás.


Pidimos dos Souvlaki, que son platos típicos griegos. Una especie de pinchu morunu. Pidimos ún de carne, de Pollu y otru de llangostín. Bien baratos, y ganó el de Llangostín.


Mui ricos.

Pagamos por tou, 26€. Perbona opción con un plus de calidá.


No hay comentarios

Publicar un comentario