Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

La Consistorial

Señes: Plaza de la Constitución, 1 - Mieres
Teléfonu: 985 451 990


Web: http://laconsistorial.com/
Facebook: www.facebook.com/LaConsistorial
Twitter [@la_consistorial]: https://twitter.com/la_consistorial


Calidá: 4/5
Preciu: 30€


Comentarios: Conocíamos La Consistorial de dir de xuráu en delles ediciones de concursos de pinchos, y ye un sitiu qu'entra pel güeyu, amás de lo maraviyoso del local, tamién pela so cocina. Lleva abiertu dende 1995, anque la casona ye orixinal de 1896.


Asitiáu en plena plaza de -precísamente-, la Casa Consistorial de Mieres, ocupa l'antigua casona de los Cuesta (col poeta Teodoro a la cabeza). Según entres, zona con amplia barra onde echen sidra. En doblando la esquina, otra zona enorme de sidrería, onde puedes sentate a comer mientres t'echen sidra natural.


Tres una puerta, zona de comedor preciosu, en piedra y madera. Con sielles y meses enormes de madera y una decoración bien cuidada. En mediu, un antiguu llagar de sidra presidiendo'l comedor.


Y como detalle preciosu, un patiu cubiertu con grandes cristaleres que-y da un encantu únicu al llocal. El llocal ye maraviyosu.


Averamos a probar la IV Ruta de la Fabada, que nes sos trés primeres ediciones centróse namás en restoranes de Madrid, y per primer vegada, xune restoranes d'Asturies y Madrid alredor de la fabada. Tuvimos que cenala por tema d'horarios, pero a una fabada nunca dicimos que non.


Empezamos con un Pastel de Cabrachu. Bien ricu, y, como veis, enorme pieza. Suave y xugosu.


Unos Fritos de Merluza esceicionales. Merluza fresquísima, rebozado bien suave, y gran ración. Vienen acompañaos de mayonesa casera que ta perbona.


Como platu principal, la Fabada. Y qué fabada. Espectacular. Fonte al centru la mesa y compangu dixebráu. IXP Faba Asturiana, como ha de ser. La faba desfaise, paez mantequilla. Suaves, ensin muncha grasa ... mui riques.


Pero ensin dulda, lo meyor, ye'l compangu. Morciella memorable. El chorizu nun se queda tras, pero la morciella ye increíble.


Y de postre, a puntu d'españar, Frixuelos Rellenos d'Arroz con Lleche y Chocolate Caliente. L'arroz con lleche, con un toque d'anís, propiu de la zona. Pero tou xuntu sabe a gloria.


Pa beber, el vinu de les xornaes. Carlos Serres Crianza 2014. Esiste la creencia que'l vinu tinto ye la bébora idonea pa la fabada y ... a mi préstame más con blancu o sidra brut, por casu. El vinu correcto. Entra bien.


28,90€ el preciu'l menú. Meyor pa comer pa poder faer bien la dixestión. Pero pergrande menú nun sitiu preciosu.

Otra de les especialidaes de la casa son les cogordes, y eso hemos de probalo.


No hay comentarios

Publicar un comentario