Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Pedro Martino y les Truches nel Niemeyer

CENTRO CULTURA NIEMEYER

Señes: Avenida del Zinc - Avilés
Teléfonu: 984 83 50 31


Webhttp://www.niemeyercenter.org/
Facebookhttps://www.facebook.com/CentroNiemeyer/
Twitter: [@CentroNiemeyer] https://twitter.com/CentroNiemeyer
Instagram: [@centroniemeyer] https://instagram.com/centroniemeyer/


NAGUAR

Señes: Avenida Galicia, 20 - Oviedo / Uviéu
Teléfonu: 984 285 080


Web: http://naguar.es/
Facebook: https://es-es.facebook.com/naguar.oviedo
Twitter [@naguar_oviedo]:  https://twitter.com/naguar_oviedo
Instagram [@naguar_oviedo]https://www.instagram.com/naguar_oviedo/


Como yá vos comentamos nel primer shocooking qu'entamó Gustatio con Ricardo Sotres y les ostres, hasta'l próximu 7 de Xineru, nel Centru Cultural Niemeyer d'Avilés vais poder visitar la esposición itinerante ¿Acuicultura? Descúbrela.  La última clase de cocina alredor de l'acuicultura corrió al cargu de Pedro Martino, propietariu del Naguar n'Uviéu.


L'acuicultura ye la técnica de dirixir y fomentar la reproducción de pexes, moluscos y algues n'agua duce o salao. Y ye una industria qu'empieza a desapegar n'Asturies. La primer clase maestra que realizó Ricardo Sotres entamose con Ostres, la segunda que realizó Nacho Manzano con anguila y esta tercera de Pedro Martino con truches.


Empezamos con un Llombu de truches emulsionáu con cabeces y espines de la mesma trucha, Cebolla Colorada y Crocante de Pan d'Escanda. Emulsionada con un pocu de grasa, para dar testura como si fuera mayonesa. Aceite d'oliva. Dexola confitar con un pocu de xerez en caliente. Tien sabor a lleldos y toque cítricu nel platu.


Trucha con caldu emulsionáu con cítricos a la mostaza. Pedro entemez una base de xeláu salao y de caldu. Entemezlo ya infusiona al momentu para consiguir los arumes a cítricos del platu (y ta más que consiguíu).


Y Ensalada selvaxe de rúcula con trucha y requesón de quesu Pregondón. Un quesu de lleche cruo de cabra con 5 meses de maduración. Ún de los meyores quesos que tenemos (y desconocíu). El caldu con Sidra de Xelu del llagar Panizales, esa maravía que fai Tinu en Mieres. Foi'l mio platu favoritu de la nueche.


Non pudi quedar al cuartu platu, pero tenía una pinta estupenda porque lo entemecía con tendón de xata.


Xenial Pedro comunicando, amenu y faciendo que la xente participara en tou momentu. Tuvo perbien.


No hay comentarios

Publicar un comentario