Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Skreka


Señes: Village Square of Pikoulianika, Mystras 231 00, Grecia
Teléfonu: +30 2731 028298


Calidá: 4/5
Preciu: 20€


Facebook: https://www.facebook.com/ktimaskreka/


Comentarios: Visita a Mistrá, ruines precioses bizantines n'una de les mayores zones productores d'aceite de Grecia. Castiellos, Cruzaos, Ilesies Bizantines ... paga la pena la visita.


Tres la visita averamos a cenar a un restorán cercanu, a unos 5min en coche, na parte alta de Mistrá. Un descubrimientu maraviyosu metanes la nada onde comimos de lluxu a un gran preciu.


Skreka ye una casona preciosa de piedra, con un ampliu xardín y zona de terraza. Maraviyosu cenar ellí ensin naide y ver l'atapecer. Una auténtica gociada. Porque cenamos absolutamente solos, al colar llegaben otres dos persones. Ye una zona sele.


Perbona carta y bona atención. Restorán con más de 80 años de tradición familiar, que siguen los nietos agora mesmu.


Empecemos con una Ensalada Peloponeso. Distintes llechugues, Syglino de Mani, que ye gochu especiáu y afumáu típicu de la zona, piña, llombos de naranxa de la zona, cruxentes caseros y aliñu balsámico de Kalamata. Mui rica y completa.


Moussakka Emperoro Paloilogos. Na carta cunten la hestoria de la Moussakka. Nos años bizantinos l'emperador pidió-y al so cocineru un pexe especial. Tomaron la bexamel de Francia, la bolognese de los italianos y la berenxena de los griegos del este y faise como si fuera una lasagna. Vien amás rematáu con Grana Padano, quesu italiano.


Dempués de la que tomamos en Mono's, foi la que más nos prestó.


Finamos  con un Gochu Selvaxe Melgueru. Buenísimo. Especiáu, desfaise solu y con un toque a picante y miel. Vien amás acompañáu de pataques con un toque a ayu. Perbonu.


Pa beber, Septem Honey Golden Ale. Una rubia bien fresca, ensin penerar y con un toque duce, a miel, naranxa y piescu. Gustónos a esgaya.


Tienen bona carta de vinos y cerveces.


Pagamos por tou 39,50€. Escelente relación calidá-preciu nun sitiu daveres preciosu. Mui recomendable.


No hay comentarios

Publicar un comentario