Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: La Gran Vetusta

Señes: Plaza Porlier, 5 - Oviedo / Uviéu
Teléfonu: 984 296 683


Web: https://lagranvetusta.com/
Facebook: https://www.facebook.com/La-Gran-Vetusta-Sidreria
Twitter: [@granvetusta] https://twitter.com/granvetusta


Calidá: 4/5
Preciu: 25€

Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2018/07/la-gran-vetusta-preba-atun-colorau.html


Comentarios: Nun faen falta escuses pa visitar a Iván Villar y La Gran Vetusta. Un llocal espectacular en plenu centru d'Uviéu, con vistes a la Plaza la Catedral, y un ambiente sidrero que nos presta enforma.

Pero averamos a probar la Ruta la Fabada, entamada por Nacho Sandoval, yá'l menú que propunxeron pa les xornaes.

Nel pisu inferior, sidrería con meses, onde t'echen sidra en tou momentu. Amás, con bonos palos de sidra. Disponen d'otros tipos de sidra, como sidra brut o sidra de xelu, perfeutos pa complementar la comida.

Nel pisu de riba, un salón grande, con meses espaciaes y vistes sobro la Plaza Porlier, pero ensin escanciáu de sidra. Más formal. Tu decides qué ambiente escoyer.


Nós comimos nel pisu de riba, empezamos col aperitivo, Tosta de Mantequilla de Trufa con Güevu de Falpayar. Sabor suave a trufa, y col güevu presidiendo la tosta. Romper la yema, entemecela na tosta y esfrutar. Bien rica.


El platu principal yeren Fabes con Cogordes y Llangostinos. Y un pocu de verdura. Denses, riques, con intensidá nel sabor, la faba perfecta ...


Soi más de fabada tradicional, pero ésta gustóme enforma.


Y de postre, Tarta de quesu con Mermelada de Frutos Coloraos. Bonísima, yo que soi muncho de tarta de quesu, aconséyovosla.


El menú costaba 25€. Les xornaes yá remataron, pero ye un gran sitiu p'averase a probar fabada (o cualesquier otra cosa).


No hay comentarios

Publicar un comentario