Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

La Gran Vetusta - Preba Atún Coloráu Balfegó


Señes: Plaza Porlier, 5 - Oviedo / Uviéu
Teléfonu: 984 296 683


Web: https://lagranvetusta.com/
Facebook: https://www.facebook.com/La-Gran-Vetusta-Sidreria
Twitter: [@granvetusta] https://twitter.com/granvetusta


Comentarios:  Los que siguís davezu les nueses redes sociales (y si nun lu faes, nun sé a qué tas esperando 😂) conocéis de sobra el trabayu del programa de TV NoTQdess, que siguimos fielmente. Amás de presentanos sitios mui recomendables de forma amena, suelen cubrir munchos eventos onde se dean a conocer productos, pero esta vegada l'eventu entamaronlu ellos. Asina que nun podíamos faltar.


A la so organización hémos de sumar un sitiu que siempres nos gustó enforma, La Gran Vetusta, non namás pol so allugamientu (al lláu de la Plaza la Catedral, impagable) sinón por Iván Villar, cocineru qu'amiesta la cocina tradicional asturiana cola esperimentación con nuevos platos.


El llocal tien dos ambientes estremaos, la parte de baxo, con una barra enorme onde tomar sidra, y meses altes y baxes per si quies picar daqué. Y unes escaleres con un salón enorme onde puedes yá sentate a comer "más formal".


El tercer factor na ecuación foi una de les empreses más renombraes nel mundu del Atún Coloráu, Balfegó. Con tola polémica que nos últimos tiempos arrodia'l mundu del atún coloráu, tener de primera primer mano a un representante de la empresa, Javier Rubín, al que poder preguntar, y que te respuenda con total naturalidá, siempres ayuda.


Balfegó ta asitiada en L'Ametlla de Mar (Tarragona) y ye una empresa familiar que lleva pescando atún coloráu dende fai 4 xeneraciones. La diferencia ente Balfegó y otres empreses, ye que pesquen "en diferíu", esto ye,  abasnen por mor d'un cercu los atunes a una granxa asitiada en frente la mariña. Solamente tienen 21 díes al añu pa pescar na zona del Mediterráneu, polo que los caltienen vivos, alimentanlos con pexe azul y van sacrificandolos a demanda. Ello ye que aseguren que son la única empresa que garantiza stock d'atún coloráu tol añu.


D'esta manera, el so atún cuando sal al mercao tien les condiciones óptimes de grasa pal so consumu. Amás, pa evitar el fraude, presenten una tarxeta al veceru (a partir de 150grs de consumu) onde por mor d'un Códigu QR amuesen la trazabilidá (pesu, zona de pesca, fecha ...) del productu.


Empezamos la cata con un Raventós i Blanc (2015). Un cava refrescante perfectu pa empezar.


Lo maridamos con un Duo d'Atún y Sandía. Otru amiestu refrescante, d'atún coloráu con sandía, fría, y con un toque de sésamu. Xenial.


Siguimos con un Nibias Nº4 (DO Cangas). Un vinu que cuesta enforma atopar. Un blancu de la collecha del 2014 que nos encanta. Piña y un toque d'acidez.


Tomámoslu con un Tataki d'Atún Balfagó con Caviar de Llima. Bien ricu.
Nuna presentación xenial nuna botella de sidra, y col caviar de llima, qu'Iván nos cuntó que vien d'Australia, apurriendo un toque cítricu increíble al platu.


Amás, pasónos el caviar aparte pa que probáramos los sos matices.


Erre Punto (DO Rioja), un vinu mozu de Rioja, fechu con maceración carbónica, que llimpia perbién la boca, anque nun namoró.


Tomámoslu con un Sasimi d'Atún Balfegó. Espectacular. El mio favoritu de la nueche. Con aceite de sésamu y zusmiu de yuzu, que-y apurre cítricu al platu. Tou perxaponés, y buenísimo.


Siguimos con un Agrícola de Cadafalsu (Vinos de Madrid DO). Garnacha pa un vinu suave.


Foi perbién col Llombu d'Atún Caramelizáu de Soya. Toque de sal y soya, pa un llombu que se come solo. Espectacular.


Iván preparalu ellí mesmu en direutu.


Viñaredo Barrica (Valdeorras DO). Un mencía perricu, que crez n'intensidá colos anteriores vinu.


Con Toru a la Brasa. Un caldu de careta de gochu amenorgáu 14h con cebolla. Mini verdures y l'atún namás marcáu a la brasa. Espectacular.


Entramos na recta final probando'l migollu l'atún.


Partida ellí directamente, sospriende la testura xelatinosa con sabor a mar, y a la fin, llixeru toque a ostra.


Y acabamos con un Amontillado Príncipe de Barbadillo (DO Xerez). Quiciabes demasiao fuerte pal osobuco, anque de sabor, taba bien bonu.


Va con un Osobuco d'Atún. Xenial, a la plancha. La carne que pega cola espina del atún, con un sabor increíble.


Como veis, 6 maneres distintes de tastiar el mesmu productu, caúna con un vinu distinto. Raquel y Luis na organización, Iván nos fogones y Javier nes esplicaciones. Magnífica velada que -esperemos-, sía la primera de munches del equipu de NoTQdes.


No hay comentarios

Publicar un comentario