Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

La Candelaria de Mela - El Pintu - La Industria

Señes: Cai Constitución, 71 - Sama de Llangréu
Teléfonu: 984 397 180


Facebook: https://www.facebook.com/barcheesebeer/
Instagram: [@lacandelariademela] https://www.instagram.com/lacandelariademela/


Calidá: 4/5
Preciu: 40€


Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2018/08/la-candelaria-de-mela-preba-de-quesos.html


Comentarios: Cómo presta cuando cocineros de la mesma zona xunen los sos talentos pa festexar daqué. Por cuenta la celebración del Aniversariu de la Candelaria de Mela, Mela, la so dueña, ideóloga y cocinera, xuntó a cocineros llocales y cerveceros llocales pa celebrar una cena especial mientres dos díes.

Diego d'El Pintu, vieyu conocíu de Les  Fartures y Hugo de La Industria, otru sitiu bien recomendable de Sama, xuniéronse a la fiesta acompañaos de Cerveza Caleya, la cerveza más famosa d'Asturies que tien la so see en La Felguera. Tou quedó na cuenca.

Dos díes col local a españar, un llunes y un martes. Con un menú con cerveza a 40€. Presta ver coses asina.


Empezamos con Milenta (Cantidá mui alta de coses n'asturianu), la rubia de Caleya. Una lager nidia y refrescante, que s'asemeya más al estilu de cerveza más habitual ente los consumidores y que, amás, podéis atopar en supermercaos asturianos. Entra sola. Color claru, pelín turbia (estes cerveces nin se peneren nin s'estabilicen) y toque llixeramente cítricu del lúpulu.


Empezamos cola anfitriona, Mela propúnxonos so Gofre d'Atún Coloráu. Lleva güeves de trucha y aguacate. Amiestu del dulce del gofre col toque saláu ya inclusive picante qu'apurre'l restu. Bona combinación pa empezar


Takoyaki de Guisu de Fabes con Pulpu y Tenral Yakiniku. Yakiniku nun ye'l postreru fichaxe de la Unión Popular de Llangréu, ye cómo llamen en Xapón a la carne a la plancha, y que de normal vien acompañada d'un toque de verdura. La base col guisu de fabes ta buenísima, y l'amiestu de pulpu y tenral paeciónos orixinal. Distintu y ventureru, pero nos gustó.


Camudamos a la archiconocida Goma2. La cerveza más conocida de Caleya y d'Asturies. La IPA de Caleya, con toques cítricos y a frutes tropicales. Amargor mediu (o altu si nun tas acostumáu a tomar IPAs) y maraviosamente bien equilibrada. Una xoya que nunca cansamos de beber.


Tomámosla con ún de los favoritos de la nueche, Ensalada de Tomates en Testures con Anchoes, Virigüetos y Quesu Varé. Maraviyosa creación de Mela, con una ensalada de tomate que nos encantó. El contraste cola tosta con tomate, virigüetos y anchoa, oldea xenial.


Yá'l mio otru favoritu de la nueche foi'l Bombón de Manes de Gochu con Carabineros y Codium de Diego del Pintu. Brutal. Muncho más equilibráu que les otres vegaes que lo probé (y eso que yá m'encantaba). Base de pataca, y l'amiestu de manes de gochu con carabineros ye xenial.


La última cerveza foi Seronda, la última creación de Caleya. Cada mes saquen una tirada esclusiva d'una cerveza nuevo, 2500l que nun vuelven repitir, por eso vamos corriendo a la nuesa cervecería d'enfotu a probar les sos creaciones y depués aldericamos cuál nos presta más. Seronda ye una APA (American Pale Ale). Más nidia que la Goma2, con un importante toque tropical y qu'entra sola. Etiqueta preciosa, a estes.


Acabamos los platos con Causa, Bacaláu Huancaina y Mermelada de Chorizu. Otra combinación sorprendende d'Hugo. Les papes a la huancaina ye un platu típicu peruanu, y col bacaláu va xenial. Si lo entemeces cola mermelada de chorizu, yá ye una gociada. Encantónos.


Burguer de Cocodrilu estilu Dundee. L'hamburguesa ye ún de los platos estrella de la Candelaria, pero Mela quixo dir un pasu más allá y ufiertar una de Cocodrilu (que yá sabéis que se paez al pitu, anque con menos sabor). Por eso ye tan importante'l complementu, y vien acompañada d'un pan duce con escerificaciones de llima y una mayonesa de xalapeños, curry y alfabaca. El curry vien-y xenial.


A puntu d'españar, probemos la incursión nos postres de Diego. Tocinillo de Maracuyá, Yogurt, Ensalada d'Apiu y Mazana. Esplosión duce na boca (abondo pa mi). La maracuyá oldea, y presta la ensalada d'apiu con mazana, pero sigue siendo un bombazu duce. Pa los llambiones, perfectu.


Acabamos con Torrexa de Güelita con Cama Eléctrica. Torrexa de Mela, que vien con ua poco de flor que te da una descarga na boca increíble, y por si fora poco ... petazetes.


Nueche distinta, enllena de talentu, con distintes visiones de la cocina, pero xuníos por ufiertar alternatives de calidá na cuenca'l Nalón. Sía comoquier, lo meyor de la cena foi conocer a Leo, da gustu ver a chavales esfrutar tantu de la gastronomía. ¡Les Fartures yá tien relevu!


No hay comentarios

Publicar un comentario