Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Cabanón: Preba de Cerveces Basqueland con La Calenda

Señes: C/Estación, 19-21. Avilés
Teléfonu: 678 774 336


Facebook: https://www.facebook.com/Cerveceria-el-Cabanon
Twitter: [@CERVECERIACABAN] https://twitter.com/cerveceriacaban
Instagram: [@cerveceria_cabanon] https://www.instagram.com/cerveceria_cabanon/


LA CALENDA

Señes: Plaza Carbayu, 4 Avilés
Teléfonu: 985 564 369


Comentarios: 3 Americanos surferos que dexen California por Hernani, asina de llocu ye'l mundu de la Cerveza Artesano. Kevin Patriciu afita n'Euskadi por amor, con una vida acomuñada al surf y a la cocina, y en comprobando que l'alta restauración vasca nin miraba pa la cerveza artesano, abrió en 2010 el restorán La Madame en Donosti pa dir normalizando adulces la presencia de la cerveza nos restoranes en trabayando con dalgún de los grandes cocineros d'Euskadi.


Esti entamu foi un ésitu, polo que s'animó a ellaborar la so propia cerveza. Pa ello, llamó a Benjamin Matz y Benjamin Rozzi, dos gurúes de la cerveza artesano n'EEXX, y xuntos montaron Basqueland Brewing Project. Empezaron con 16000l y anguaño ellaboren abargana de 600000l, una de les fábriques de cerveza artesano que más ellabora de tol estao.


Tienen 3 o 4 cerveces bandera, poles que son bien conocíos (como Imparable y AUPA), pero anguaño, col fichaxe estrella d'Óscar Saínz, biólogu que tuvo por Brewdog o Naparbier, sumaron a la moda d'ellaborar una cerveza distinto cada selmana. Y foi la propuesta que nos fixo Rafa Iglesias na última preba de cerveces que fiximos nel Cabanón, prebar les sos cerveces más "rares", dalguna de les cuales ye de les meyor valoraes nel portal Untappd. Amás acaben de ganar el premiu a la meyor cervecera del Estáu na Fira del Poble Nou.


Toles cerveces que probemos son abondo alcohóliques, asina que Pablo Cabanón acompañoles d'una tapa ellaborada por ún de los nuesos restoranes favoritos, La Calenda. Cervezones y Sierra cocinando, nada podía salir mal.


Empezamos a lo grande, cola meyor cerveza, pa mi, de la nueche. Becada. Una American Wild Ale, de 7,8%, que se viende namás en botella de 75cl. Una AWA ye una cerveza de fermentadura darréu, que se crea a partir de los lleldos qu'esisten nel ambiente, como les llámbiques de les que vos falé equí. Pa ellaborala fueron a un llagar de sidra a que lleldara colos lleldos del ambiente y dexáronla medrar 3 años en barriques de carbayu emplegaes en vinos de La Rioxa. Dexaron la cerveza reposar otros 6 meses en botella. Por conceutu y botella, ye una cerveza ellaborada pa restoranes, y ta impresionantemente bona. Toque acedu, pero ensin encher, enfresca, y nun aparenta pa nada los casi 8º d'alcohol que tien.


Vien con un Pan con Xamón, Ali Oli, Aceite d'Oliva Virxe y Oriéganu. Senciellu pero perricu.


Pasamos de la mio cerveza favorito de la nueche, a la que menos namoró. Summer Clothes. Una Saison / Farmhouse Ale, de 7,1%. Una saison, que tendría de ser refrescante y con un toque acedu/saláu, resultó ser abondo lupulada pol "toque americanu" que-y dieron. Güel meyor que sabe gracies al Dry Hopping, y tiende más al amargu saláu en sabor. Eso sí, otra cerveza que nun #parentar pa nada los 7,1º d'alcohol que tien. Entra sola.


Acompañámosla del Tartar de Bonitu de La Calenda. El mio platu favoritu de la nueche. Sierra fai'l bonitu como pocos.


Float. Una Milkshake IPA, de 6,6º. Una de les sos cerveces más valoraes, y pue que una de les que más lúpulu lleve del Estáu. Y nótase más nel golor (Dry Hopping y un concentráu de lúpulu cryo) que nel sabor. El sabor ye una amiestu de llactosa y avena, con un toque amargosu, pero refrescante. Ta bien bona.


Vien con una Ensaladilla Rusa. En dos barquillos. Cerveza refrescante con tapa refrescante.


Otra de les sos cerveces estrella ye la SSD. Una Double IPA al estillo de San Diego, con 8,5%. A mi nun me namoró, poco integráu l'alcohol. Tien toques de piña, mangu ... y güel increíblemente bien.


Con un Risotto Negru, con un toque d'alioli. Bien bonu, y perfectu pa compensar l'alcohol de la cerveza.


Acabamos con Cocu Chango, la so Rye Imperial Porter con Cocu. Centenu, avena, chocolate y cocu tostáu. 6 meses en barrica de carbayu francés y la cerveza que-yos abrió les puertes a les esportaciones a otros países. Realmente bona.


Y l'acompañamos de Vasu Cremosu de Chocolate Negru, Mangu de Llima, Trufa intensa de Chocolate Negru y Brumble de Cocu. De Gema Lobato. Tien unes manes increíbles pa los postres y ye gran conocedora del mundu cerveceru, lo que fai que consiga como naide xunir los dos mundos. Espectacular.


Otru ésitu a españar de Pablo yá'l so equipu, alloñáu de les típiques prebes con formatu más aburríu.


No hay comentarios

Publicar un comentario