Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Pintu & Collacios - Los Llaureles

Señes: Calle de la Libertad, 11 - La Pola Llaviana
Teléfonu: 984 045 505


Instagram: [@el_pintu_laviana] https://www.instagram.com/el_pintu_laviana/


LOS LLAURELES

Facebook: https://es-la.facebook.com/LosLlaureles
Twitter [@losllaureles]: https://twitter.com/losllaureles
Instagram [@losllaureles]https://www.instagram.com/losllaureles/


Calidá: 4/5
Preciu: 40€
Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2020/01/el-pintu-collacios-secreto-voces.html


Comentarios: Tenía munches ganes a este Pintu & Collacios, dos estilos dafechu distintos, pero muncha complicidá dientro y fora de les cocines. Y nun defraudó nada, ún de los meyores que recuerdo (sé que casi siempres escribo lo mesmo cada vez que voi a un Pintu&Collacios, pero ye que ye verdá, siguen superándose).


Los que me lleéis, conocéis de sobra Los Llaureles. Carlos y Josa crearon ún de los sitios más especiales y con más encantu d'Asturies, pero tamién, ún de los meyores sitios onde comer, y con una relación calidá-preciu esceicional. Una relación cocina-sala como poques, y un puntu de vista bien personal, ayenu a modes y en constante evolución.


Y amás cuntamos con otra invitada de luxu, Mela. De La Candelaria de Mela. Tenéis que probar les sos hamburgueses, merecen enforma la pena. En Sama.


Empezamos con Palaciu de Sada. Vinu blanco pero ellaborao a partir d'uva tinta garnacha. Toque cítricu y a flores blanques. Gustónos.


Inauguramos menú con Los Llaureles ya'l so Percebe de Roca. Un bombón de mar relleno de Gamonéu. Fascinante. Testura entemez del cruxente del bombón yá'l mousse del interior, amiestu de sabores duce, a quesu y a mar. Combinación xenial.


Ensalada de Bonitu n'Escabeche, Almendra y Sorbete d'Aove. El Pintu nun se quedó tras con otru amiestu de sabores buenísimu y bien refrescante. Bonitu n'escabeche, con helao d'AOVE, espinaca, mueyu con toque d'almendra y melón. La combinación de sabores encantónos.


Chirasi d'Atún. De los meyores de la nueche. Un almuerzu típicu xaponés que faen coles arrayadures del día anterior. Nesta ocasión, con atún, que yá solo ta espectacular. Lleva cebolleta y migues de xamón.


Pulpu fritu con Pataca Pimentoná. Mayonesa de siracha, que-y da un toque picante. Pulpu rebozáu con una farina de garbanzu. Pataca. Pimentón y Kale verde y colloráu. Gustónos el toque picante, la combinación ye un pocu seca, pero nos gustó.


Ramen Dry. Un ramen secu, veraniegu tamién pero ensin caldu. Pa entemecer y comer. Encantónos. Presentación en centollu. Sustitúin la sopa por una enchilada de camarones, con yema de güevu de corral, wakame aliñao, alga Nori, tempura de cerveza, shitake y fideos de noodles con mayonesa xaponesa. Brutal.


Camudamos al tintu. Palaciu de Sada Viñas Viejas. Meyor el blancu. Ésti ye abondo alcohólicu.


Pepito de Cabritu. Brutal. Con mayonesa del propiu guisu del cabritu. Pan duce, col cabritu quéda-y xenial. Encantónos.


Empezamos colos postres, el primeru más refrescante. Mangu y Pesto. Una base de crema de mangu, con mangu encurtíu en curry, sorbete de mangu y garrapiñaes con canela. Pa entemecer y esfrutar. Bonísimo. Xenial entemecer los xerminaos col pesto.


Y acabamos con Milfueya d'Ablana y Maracuyá. Espectacular. Postre de Confiteria Conchi que nos encantó. De los meyores.


Como veis, dos estilos que se complementen al 100%, un madrilanu que nos trai cocina del mundiu con un toque cada vez más asturianu y un llavianés que cada vez s'abre más al mundu con Asturies como centru del mesmu. Esfrutamos como nanos. Un llunes y martes a españar y doblando meses en Llaviana. Da gustu.


No hay comentarios

Publicar un comentario