Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Pintu & Collacios - El Quinto Sabores

Señes: Calle de la Libertad, 11 - La Pola Llaviana
Teléfonu: 984 045 505

Instagram: [@el_pintu_laviana] https://www.instagram.com/el_pintu_laviana/


EL QUINTO SABORES

Señes: Av. Manuel Llaneza, 50 - Gijón/Xixón
Teléfonu: 633 094 168

Facebook: https://www.facebook.com/El-Quinto
Instagram: [@el_quinto_sabores] https://www.instagram.com/el_quinto_sabores/


Calidá: 4/5
Preciu: 40€
Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2020/05/el-pintu-collacios-los-llaureles.html


Comentarios: Otru Pintu & Collacios llenu de contrastes y cocines que, de mano, nada tienen que ver pero que se complementen dafechu. Amás cola ampliación de 2 a 3 díes, y llenu tolos díes. Un ésitu maraviyosu con muncho más trabayu del que paez detrás, porque, amás, el nivel d'esixencia ye bien alto ya inténtase sosprender a un públicu que cada vez empieza a acostumase más a cocineros de nivel.

Afortunadamente Mariano cumple tolos requisitos y salimos encantaos. Cocina del mundu con dalgún toque asturianu vs cocina asturiana con un toque abiertu al mundu. Dos maneres de cocinar, qu'amestaron perfeutamente.


Empezamos con un Puerru confitáu con Praliné y Ablanes Garrapiñaes. L'amiestu del toque dulzuxu del puerru coles ablanes queda xenial. Platu nidiu de mano y dir abriendo boca. Bien bonu.


Vieira Cocu y Kimchi, Siumai de Gochu con Algues. Volandeira enorme qu'oldea xenial col kimchi. El toque de cocu ye bien nidiu, asina que nun mata'l sabor. Vien amás con un Siumai, un sacu relleno de gochu con algues. Bien ricu.


Una de los amestos más orixinales de la nueche foi la Sopa de Moxón y Codium y Casadiella de Centollu. Mar n'estáu puru, con distintes testures. La casadiella de centollu ye brutal. Y la sopa ... nun quedó nada. Xenial platu.


Otra gociada foi'l Poke d'Atún (Rollloo fríu). Toque allegre, con bonos cachos d'atún y un xuegu de testures y sabores fantásticu.


Ensin dulda, el mio favoritu de la nueche foi Bacaláu confitao coles sos Callos y Torrendu de so piel. Base de callos de bacaláu, que-y salen a Diego como a pocos, con un bacaláu perfectu y el torrendu presidiendo pa da-y un toque cruxente. Espectacular.


Tampoco se quedó tras la Presa a baxa temperatura con Verdures al wok. Nidiu, col mueyu pal toque agriduz y les verdures acompañando. Bien bona.


Pa los postres, un vieyu conocíu del Pintu, Alberto Ojeda de Confitería d'Albert. Nivelazu. Propúnxonos el so Magnum Cheesecake d'Artimora. Y taba brutal.


Y Mariano cerró'l so viaxe pel mundu con un postre bien asturianu, Torrexa de la Güela. Maraviyosa.


Dos conceutos distintos, pero como veis, muncho más compatibles de lo que creemos. Gran nueche nel Pintu con dos grandes cocineros.


No hay comentarios

Publicar un comentario