Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Metropoli Experience - Cena de Xuegu de Tronos - Vinoteo

Señes: C/Campoamor, Nº 29 - Uviéu / Oviedo
Teléfonu: 984 081 696


Web: http://vinoteo.com/
Facebook: https://es-es.facebook.com/vinoteo
Twitter: [@vinoteo] https://twitter.com/vinoteo


Va unos meses cuntévos la cena especial qu'entamó Juanjo Cima sobro Xuegu de Tronos, nel Vinoteo, xusto cuando la serie taba a puntu de terminar. Nesta ocasión, treslladó'l mesmu formatu al Festival Metropoli en Xixón.


Dos cenes temátiques, una de Harry Potter (con pidida incluyida) y otra de Xuegu de Tronos, nun salón grande, con llenu total, y munches sorpreses incluyíes. Yo averé a la de Xuegu de Tronos y esfruté como un nanu.


De mano, cuntar cola presencia de Cristina Macía, traductora al castellán de la saga, que tenemos la suerte de que viva en Cangues d'Onís, que nos faló sobro dalgún secretu de la traducción, lleónos dalgún estractu del llibru, qu'amás tuvo representáu por dos actores, representando a John Nieve y Catelyn Stark.


Y amás Maite Capín, l'actriz asturiana que participó en Xuegu de Tronos dende la temporada 5 hasta la postrera. Tou un luxu que nos cuntara de primera mano cómo son los rodaxes, cómo son los actores, el bon ambiente que reinaba, el duru trabayu, cómo consiguió'l papel ... una pasada.


Amás ellabora répliques de los vistíos de Xuegu de Tronos, que tán altamente cotizaos.
La cena tuvo amenizada por una violinista tocándonos la BSO de la serie. Como veis, tou al detalle.


Tolos platos que tomemos salen nos llibros, anque dalgún hubo qu'afaelo al productu asturianu.


Cenamos Cebolles en Mueyu de Carne de los Stark. Soi per fan de les cebolles rellenes, y ésta taba bien bona.


Xamon Asáu con Miel y Cenahories Salteaes con Mantequilla de Cersei Lannister. La receta orixinal yera con Uro, y hubo que camudalo por xamón. Bien riques les cenahories con mantequilla.


Mazana Asada de Invernalia. Con una bola de xeláu pa enfrescar.
Y pa beber, Vinu con Miel. El vinu favorito de Tyrion Lannister.


Como veis, una esperiencia pa los fans de la serie, con persones bien cercanes a ella (tou un luxu cuntar con violinista, actores, Maite y Cristina) y una comida que nos llevó a los 7 Reinos. Grande Juanjo.


No hay comentarios

Publicar un comentario