Publicidá

Señes: Asiegu - Cabrales
Calidá: 4/5
Preciu: 25€

Comentarios: Siempres me presta ufiertavos distintos planes n'una farturruta pa que síais vós los que decidáis qué plan vos presta más. Y la Farturruta a Asiegu nun va ser menos. La ruta empieza n'Asiegu (Cabrales), pueblu famosu, ente otres coses por ser ún de los meyores miradores al Picu Urriellu y los Picos d'Europa. Na nuesa ruta nun hubo suerte, y les nubes nun dexaron asomar l'Urriellu, pero como vais ver, les vistes nun dexen de ser espectaculares.

El pueblu tien a la entrada dos aparcamientos onde podéis (y debéis) dexar el coche. Encamiéntovos asomaros al mirador y ver les maraviyoses vistas, con o ensin Urriellu.

Nel centru d'Asiegu, atópase Casa Niembro, llugar onde vamos comer sí o sí. Y equí vienen les opciones. Casa Niembro ufierta una ruta del quesu y la sidra, bien famosa, y bien recomendable.

Nella, Manolo y Javier, los hermanos Niembro, van enseñate'l pueblu d'Asiego, la so etnografía, una pumarada, vas visitar una cueva de Cabrales, una quesería, el so microllagar y vas acabar comiendo una espicha típica asturiana n'el mesmu llagar o nel so restorán. Por solu 25€. Paga la pena.

Nós yá conocíamos la ruta (anque convidaronmos a colanos nel llagar) asina que fuimos de ruta pola contorna d'Asiegu pola nuesa cuenta.

Asiegu pertenez a la Sierra'l Cuera, paisaxe protexíu qu'inclúi dende'l mar hasta'l monte. Partiendo dende la parte más alta del pueblu, nel intre atopamos el cartelu qu'anuncia la ruta y la pista de xubida. Travesamos una carretera y siguimos xubiendo per pista. La xubida total son unos 4kms, con unos 500m de desnivel. Tien dalgún recuestu un pocu más duru, pero ye un paséu llevaderu, sobremanera, porque cuando falta l'aliendu, pares, mires alredor y alucines coles vistes.

Según vas xubiendo pela pista, el Picu Tiedu presidi nueses vistas.

Al llombu, maravioses vistes onde debería tar al fondu'l Picu Urriellu, anque esti día nun hubo suerte. Pero'l restu de los Picos d'Europa nun defraudaron.

Llegamos a la fin de lo más cuesto, la Cuesta de Beyucre, y paramos a faer una panorámica de los Picos d'Europa. A partir d'equí, el camín ye muncho más llevaderu, namás  queden otros 2kms.

Un pocu más arriba, ta la Mayada del Rebollar, con dalguna oveya xalda que saludó pel camín, y unes vistas impresionantes.

A los 4kms, atopemos la Mayada de Tebrandi, fin de la nuesa ruta. Una mayada preciosa, con cabanes iguaes, unes vistes impresionantes y un sitiu pa quedase hores y hores. Un sitiu perfectu par a xubir con bocáu y botella de sidra.

Escontra tras, los Picos d'Europa.

Escontra l'otru lao, caminando un poquitín, la famosa peña "La Señora", o Señorona, un caprichu de la naturaleza con forma de señora, que paez que tien un neñu en brazos.

Amás de la Señorona, vistes impresionantes al Valle del Ríu Terviña, col Picu Hibéu al fondu. Una maravía.

Volvemos pel camín de xubida, esfrutando de les vistes, hasta Asiegu.

N'Asiegu paramos ya en Casa Niembro y tomamos una botellina de su sidra, por cierto, mui buena.

Coincidió cola finalización d'una visita al so llagar, asina que convidaronmos a visitalo con ellos. Un llagarín pequeñu, pero bien curiáu, que'l so principal atractivu ye la espicha que sal del techu, cola sorpresa mayúscula que produz nos turistes.

Ellí cuntáronnos que producen unos 12000l de sidra, que peracaben nel so propiu restorán y ellaboren a partir de los sos propios pumares. Etiquetáu dafechu n'asturianu.

Volvimos al restorán y sentámonos na mesa. Tien dos espacios, una la parte del chigre-tienda, cola barra, y unes meses con una cristalera enorme onde puedes ver la nueva cocina.

Y otru anexu que fixeron con vistes directamente al Urriello, una maravía. Decoración bien cuidada. Na tienda puedes mercar distintos quesos asturianos y la so sidra.

Comimos trés persones na parte l'anexu. Meses espaciaes, Sidra Pamirandi, y restorán 100% ensin gluten.

Empezamos con Media Ración de Tortos con Anchoes del País. Los tortos perfectos, nel so puntu. Y les anchoes brutales.

Siguimos con una de les estrelles de la casa, los Tortos con Picadiellu. Espectaculares. Yá vos comenté que los tortos sálen-yos perfectos, nada grasientos; pero'l picadiellu ta picante ensin pasase, pero nidiu. Bien ricu.

Ensin dulda el so platu estrella que tenéis que probar ye'l Corderu Xaldu a la Sidra Pamirandi. Espectacular. Ta perfectu. Tien sabor intenso. Acompañao d'unes pataques frites.

Y d'una Ensalada.

Acabemos con un Cachopu, que taba ricu, pero nos gustó más lo demás.  Eso sí, tamañu grande.

Pan de Masa Madre. Bonísimo.

De postres, pidimos una Copa Pamirandi. Una especie de natielles, bonísimes.

Tarta de Frixuelos. Bien bona tamién.

Y, cómo non, quesu Cabrales del Torcu. L'hermanu de Pepe Bada. Buenísimo. Voló.

Pagamos 27€ per cabeza. Y 8€ d'esos 27, fueron en sidra. Yá vistis que pidimos más raciones de la cuenta, y que son amplies. Asina que ta xenial de preciu.