Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Casa Belarmino

Señes: GO 11 - Km11, Manzaneda - Gozón
Teléfonu:  985 880 807


Aconseyamos: Arroz con Pitu


Web: https://www.casabelarmino.es/
Facebook: https://www.facebook.com/casabelarmino/
Twitter: [@casabelarmino] https://twitter.com/casabelarmino
Instagram: [@casabelarmino] https://www.instagram.com/casabelarmino/


Calidá: 4/5
Preciu: 40€


Comentarios: Ramona y Juan Luis formen ún de los tándem de la gastronomía asturiana. Pareya profesional y na vida real, ún na sala ye la estensión de la otra na cocina, y viceversa. Esa complicidá nótase cuando entres en casa Belarmino, porque paez que se detien el tiempu, y l'aire de paz y tranquilidá que tresmiten ta en perfecta consonancia coles hores de fogones qu'hai detrás de cada platu.


Muncho trabayu y años de dedicación, para una perfecta harmonía nun restorán.


Según entres en casa Belarmino, atopes col anexu en forma de terraza cubierta que fixeron, disponible tantu pel branu como pel hibiernu. Al lláu, otra terraza pa esfrutar de la sobremesa tranquilamente.


Tienes dos entraes, una que da al comedor, sobriu y presidíu por una enorme bodega que va faer les delicies de los amantes del bon vinu. Y el mio rincón favoritu (y creo qu'el de cualesquier que conoz Casa Belarmino), l'antiguu chigre-tienda, con solu dos meses, y que sirve, tanto de recepción pa los nuevos comensales, como de tienda pa los habitantes del pueblu (o los visitantes que queremos llevar daqué a casa).


Ellí vas atopar dende unes madreñes hasta xamones o conserves de primerísima calidá. Y damos fe que s'usa, mientres la nuesa comida entraron un par de vecinos a mercar dalguna necesidá d'última hora.


Siempres cuentu que Casa Belarmino ye un local queríu pa mi, porque alcuércome cuando fui en dalguna ocasión col mio güelu de pequeñu.


Comimos dos persones, nel chigre-tienda. Empezamos con un clásicu de la casa que nos encanta. Toa una declaración d'intenciones que debería d'estendese como exemplu a munchos otros restoranes. Juan ufiértanos una copa d'EM, sidra brut nature, pa enfrescar la boca. Como un altu porcentaxe de les sos visites ye turista, ye un detalle que trunfa. Y non solo nos turistes, tamién nos asturianos, que tristemente ye un productu que desconocen na so mayoría.


Pidimos la so Croqueta de Xamón. Esceicional. De los meyores.


Pan de Maíz. De Pipes. Y de Pases con Nueces. Bien bonu.


Y tamién probemos la Croqueta de Compangu. Nidiu, con sabor a compangu. Otra bestialidá, pero bien elegante. Lo bono de les croquetes ye que puedes pidiles por unidaes y componete to'l platu como quieras.


Probemos los sos Canelones Rellenos de Morciella. Otra maravía. Bien nidios, lleva una bexamel  a base d'espinaca. Contraste de testures, con llixeru sabor a morciella. Nun repite. Asina que vos encamiento probalos, foi de lo meyor de la comida.


Foie Gras sobro Llechu de Compota. Otra maravía. Compota de peres al vinu, con sal d'uva de vinu Syrah. El sal da-y un toque cruxente, qu'entemecíu col foie yá'l toque duce y ácidu de les peres fai un amiestu espectacular.


Y acabamos col clásicu de la casa. Arroz con Pitu. Otra de les maravíes del llocal. Puntu perfectu, pitu de los de verdá, de carne negro, sabrosa, pero que desfái na boca, con un arroz con un puntu caldosu col que nun pudimos. ¿Lo bono? Prepárente unos tupers y lléveslu  a casa.


Tres esta fartura, costó llegar a los postres, pero había que probalos. Brazu Xitanu. Buenísimo. Y Átomos de Chocolate, que se quedaron ensin semeya cola emoción de llanzanos a por ellos.


Colos postres, Sidra de Hielo Diamantes de Hielo de Viuda de Angelón. Maraviyosa.


Y Juan tráxonos esta maravía, Tintilla de Rota de Finca Moncloa 2016. Espectacular. Pa beber mientres la comida, un par de copes de vinu albariño, qu'había que conducir.


Pagamos por tou 85€. Comida perfecta, sitiu perfectu, atención perfecta. Y a dos pasos d'esto, encántanos Casa Belarmino.


No hay comentarios

Publicar un comentario