Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: El Tostón de Jon

Señes: Plaza'l Carbayu, 5 - Avilés
Teléfonu: 984 398 682


Aconseyamos: Tostes y Vinu
Facebook: https://www.facebook.com/eltostondejon/
Anterior Visita: https://www.lesfartures.com/2017/03/el-toston-de-jon.html


Calidá: 3/5
Preciu: 10€


Comentarios: Paga muncho la pena visitar El Tostón de Jon, ún d'esos sitios bonos, bonitos y baratos asitiaos nun allugamientu preciosu. Y onde, amás, consiguen que salgas siempres con una sorrisa na boca. En plena Plaza del Carbayu, ún de los sitios más guapos d'Avilés, con una enorme plaza llena de chigres (con bona ufierta gastronómica, por cierto), y una terraza pa pasar hores.

La ufierta'l llocal son los vinos y les tostes. Tamién fai un arroz qu'inda nun probé pero del que me falen perbién, asina que nun va tardar en cayer. Ufierta bien bona de vinos. Dellos chigreros de la zona xuniéronse y formaron una asociación onde s'axunten pa probar vinos, ufiertar un vinu del mes a bon preciu y ampliar les sos respectives cartes de vinos con ufierta distinta. Y la verdá ye que suelen atinar coles elleiciones.


Ganador de la III Edición de Bocaos Marineros 2018, tuvimos que probar sí o sí la tosta ganadora. Potarroli. Potarros y alioli. Bonísima.


Tamién pidimos una Tosta de Ventrisca de Bonitu con Tomates Cherry Confitaos. Ventrisca de llata, pero de la bona, que queda xenial colos tomates. Buenísima tamién.


De postre, Barquillu Praliné d'Ablana y Chocolate ... Bien bonu.


Pa beber, agua y Caleya.

Pagamos por tou, 18€. 2 tostes pa dos persones son más qu'abondo pa cenar. Como veis, xenial de preciu.


No hay comentarios

Publicar un comentario