Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Abrelatas - Sibaritastur - Vinos de Mesa

Señes: Ería del Hospital, 5 - La Pola Sieru
Teléfonu: 984 182 245


Facebook: https://es-es.facebook.com/abrelatas.restaurante
Twitter: [@abrelattas] https://twitter.com/abrelattas


Web: http://sibaritastur.blogspot.com/
Facebook: https://www.facebook.com/sibaritastur/
Twitter: [@sibaritastur] https://twitter.com/sibaritastur
Instagram: [@sibaritastur] https://www.instagram.com/sibaritastur/


Comentarios:  Presténmos les prebes de Jorge Sibaristastur. Son gayoleres, distintes, ensin pelos na llingua, puedes falar ensin mieu a qu'un supuestu entendíu intente dexate en ridículu por preguntar una babayada (daqué que pasa en munches prebes, lo de preguntar babayes, onde m'incluyo, y lo de qu'intenten dexate en ridículu), y, sobremanera, apriendes de vinu esfrutando del vinu.


Jorge ye un apasionáu del vinu que lleva más de 10 años escribiendo sobro vinos. Da charres y prebes de forma independiente, y amás, va unos años, consiguió'l Nivel 3 en Vinos WSET. Nun hai munches persones que la tengan.


Pero la idea d'esta preba foi de Borja, dueñu del Abrelatas, non de Jorge. Y ye que desque conozo a Borja, ye un gran defensor de los vinos de mesa, y del vinu de barra, el de tola vida. Y contribuyó a dignificalos cuando sacó al mercao MONTICU. Una reivindicación al vinu de siempre, de tomar en barra, frescu, llixeru y de poco grau. Como los d'antes, como los vinos de casa. Son vinos encargaos a una bodega de Llión (mientres crecen los viñeos que Borja llantó en Sariegu pa los qu'entá queden unos años). Tien dos variedaes, Clarete y Tintu, y el Clarete ta buenísimo, pa beber botelles ensin parar.


Jorge esplicónos que la denominación "Vinu de Mesa" ye un caxón desastre onde van parar los vinos con uves o viñeos ensin calificar. Dende amiestu de vinos de distintos oríxenes, hasta vinos que les Denominaciones d'Oríxe nun dexen etiquetes porque nun afiten nos sos parámetros, o los mesmos ellaboradores nun tienen interés en pertenecer a elles por distintes razones. Xeneralmente acomúñense a vinos de baxa calidá, pero nun tien por qué ser asina, ello ye qu'ún de los oxetivos de la preba yera tirar per tierra esa afirmación. Vinos de precios bien baxos, pero tamién de precios elevaos, por eso Jorge siempres aprofia que tenemos de falar de cada ellaborador y de la so forma de trabayar de forma particular.


Otra foi desaniciar tamién qu'aquel vinu que nun ta en botella ye malu. Probemos vinos en "bag in box" que taben realmente bonos, y la moda que vien son los vinos en llata. Avisaos táis.


La preba foi de probar 6 vinos a ciegues, y falar sobro les sos característiques, con plena llibertá. Lo interesante foi qu'ente esos vinos atopamos col míticu tetra brick de Don Simón, con Monticu tintu, con un vinu natural bien interesante, con un barrantes, que llegalmente non puede llamase vinu (y tán lluchando pa que sían reconocíos), un Ribeiro bien bonu fora del DO, ellaboráu con lleldos autóctonos y crianza en tinaxes de folla, AQUA, únicu vinu de la preba con DO, acidez, fruta negro y que, amás, viéndese'n box. Amás, sale bien baratu, unos 13€ los 3l;


y, como sospresa, Casa Aurora, Valle del Rio. Un vinu parcelario del Bierzo, fechu con métodos orgánicos, con 11 meses en barrica y del que namás hai 700 botelles. Ellí tomamos 2. Y ye que la zona del Bierzo ta camudando l'enclín del vinu ya indicando el camín a siguir, vendiendo vinos por parceles según la so calidá, como se fai nes meyores zones de Francia.

Una vegada destapaes les botelles, y la sorpresa xeneralizada con dalgún famosu tetra brick, aldericamos avera del vinu sentaos a la mesa cenando colos platos de Borja.


Cecina de Vaca Asturiana de los Valles de Sariegu. Una asturiana de los valles de 20 años criada pol mesmu Borja yá'l so güelu.


Esceicional.


Ensalada de Cogote de Bonitu del Norte con Quesu a la Plancha y Chips. Un peazo d'ensalada buenísima, con toques cruxentes y bien sabrosa. Xenial.


La Meyor Hamburguesa d'Asturies. Y puntu.


Crema del Quesu del Duernu de Sariegu y Frutos Coloraos. Encántanos.


Deprender. Xintar. Beber y Esfrutar. Nun perdáis la siguiente!


No hay comentarios

Publicar un comentario