Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Letraria


Señes: Rua da Alegría, 101 - Oporto
Teléfonu: +351 223 235 186


Web: https://www.cervejaletra.pt/
Facebook: https://www.facebook.com/letrariacraftbeergardenporto/
Instagram: [@letrariaporto]: https://www.instagram.com/letrariaporto/


Calidá: 3/5
Preciu: 35€


Comentarios:  Ún de los rincones que llevábamos anotaos pa conocer en Porto. Un xardín ocultu metanes la ciudá cola so propia cerveza artesano, onde, amás puede comer.


A la fin, nin la cerveza nin la comida van pasar a la posteridá, pero ye un sitiu onde merez la pena parar a tomase una pinta.


Alloñáu del bullicio turísticu, nuna cai onde nun esperes un local asina, atópase Letraria. Pub que pertenez a Cerveza Lletra, cerveza artesano portuguesa que lleva dando guerra dende 2013. La cerveza ye una de les más conocíes en Portugal, y con más proyección internacional, anque nun son los meyores de Portugal.


La entrada ye pequeñina, atopes una pequena barra y meses altes pa tomar daqué. Pero la sorpresa vien baxando les escaleres.


Otra barra, y al fondu, una zona enorme de xardín con meses espaciaes perfeuta pa relaxase. Ye como un pequenu oasis, tien inclusive una pequena fonte y estanque. Una maravía.

La carta pa comer ye pequena, y nun van más allá de lo típico.


Nós probemos una Hamburguesa. Y una vexetariana. Normales les dos.


Pa beber, la so Sidra, que ye horrible. Ta fecha con mazana Reineta, namás vos digo eso. Y delles de les sos cerveces, que nun tán mal.


Pagamos por 2 hamburgueses, un botellín de sidra, una pinta de cerveza y una caña, 29€. Como veis, bonos precios. Eso sí, el sitiu ye una gociada. Si táis pellí,paga la pena la visita.


No hay comentarios

Publicar un comentario