Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Pintu & Collacios - Secreto a Voces

Señes: Calle de la Libertad, 11 - La Pola Llaviana
Teléfonu: 984 045 505


Instagram: [@el_pintu_laviana] https://www.instagram.com/el_pintu_laviana/


SECRETO A VOCES

Señes: Cai Manuel Pedregal, 8 - Uviéu
Teléfonu:  948 184 134


Web: http://secretoavoces.net/
Facebook: https://www.facebook.com/Secreto-a-Voces-Oviedo
Twitter [@SecretoaVocesOv]: https://twitter.com/secretoavocesov
Instagram [@secretoavocesoviedo]: https://www.instagram.com/secretoavocesoviedo


Calidá: 4/5
Preciu: 40€
Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2019/10/el-pintu-collacios-catar-gastronomia.html


Comentarios: Liset y Diego conociéroinse en La Corrada del Obispo, míticu restorán d'Uviéu que cerró va unos años, pero qu'inda pervive n'alcordanza, como la so amistá. La cocina, amás de talentu y trabayu, son sensaciones; y velos tan emocionaos cocinando xuntos de nuevu foi gran parte de l'ésitu de la cena. Dos díes y los dos llenos a tope.


Amás, al cargu la bébora teníamos a Moisés García, otru de les pegollos del Secreto a Voces, y xuntu con Tommy, el nuesu representante nel Campeonatu d'España de Sumilleres. Un luxu les esplicaciones y los vinos que presentó, intentando buscar un puntu orixinal y distinto.


Empezamos con un Rebujito, con Manzanilla Micaela, un Pedro Ximenez nuevu, d'apenes 5 años. Lleva refrescu de Llima, y foi perfectu pa enfrescar al entamu.


El primer platu foi d'El Pintu, Tiraín de Bacaláu y Picadiellu de Centollu. Pa entemecer y esfrutar. Refrescante ya intensu. Lleva un toque d'ayu negru. Col rebujito, xenial.


Siguimos cola Ensalá de Llangostinos, Rape y Mangu de Liset. Quiciabes sería meyor invertir l'orde y qu'esti fuera'l primer platu. Puru refrescu na boca, con unos llagostinos bien ricos. El pixín da sabor, pero esa testura ye maraviyosa.


Camudamos al vinu blanco, Cara Nord Blanc 2016. Vinu que s'ellabora cerca de Tarragona, con 3 meses en barrica, macabéu y chardonnay. Frescu, mineral y con acidez. Bien ricu.


Ún de los mios favoritos de la nueche, Manes de Gochu, Afumáu de Pría y Xugu de Carabineros. D'El Pintu. Un platu que de primeres puede dir pola intensidá de les manes de gochu, pero los carabineros cumplieron perfectamente. Buenísimo. Pa moyar pan hasta morrer.


Liset tráxonos so Pulpu, Patatines y Cebolleta. Otra combinación que nos encantó. Fácil pero perrica. Les patatines taben pa morrer. Yá'l pulpu bien bonu.


Merluza del Pinchu, Foie y Cítricos. D'El Pintu. El mueyu cítricu (prestosu) mata un pocu'l sabor de la merluza, que taba perfecta de puntu. El toque del foie queda xenial col cítricu. Gustónos.


Camudamos al tintu, de la zona de Lleida. Llebre 2015. Un tempanillo 100%, bien frescu, qu'entra solo. Tuvo xenial comprobar cómo se porta n'otres zones amás de la Rioja. Tien menos cuerpu. 3 meses en barriques de carbayu francés.


Carrillera de Xata nel so Xugu con Soya. Del Secreto a Voces. La salsa de soya brutal, munches hores esa base de guisu. Y les carrilleras perfectes, bien nidies y espeñicaes. De los favoritos de la nueche.


Pa los postres, Moisés tráxonos una sidra normando. El día diba de sorpreses. Sidre (paez asturianu) Tendre, de Éric Bordelet. Sidra duce normanda, con un toque de gas, que fai que'l dulce nun empalague. Toque de compota de mazana y con solu 4,5º. Nun ta mal.


Tomámosla con un Mus de Afuega'l Pitu, del Secreto. Con un toque de mazana y de galleta. El mus, buenísimo. Gustónos enforma.


Y acabamos  con un Brownie de Chocolate y Sorbete de Frutos Roxos, d'El Pintu. Encántenme los postres d'Oliver. Y eso que los brownies nun son de los mios favoritos, pero ésti taba buenísimo.


Cuando hai bon rollu y talentu na cocina, les coses salen soles. Y foi la sensación que nos quedó tres esti Pintu & Collacios, diba años que Liset y Diego nun cocinaben xuntos, pero yera como si llevaren faciendolo tola vida. Amás, con Moises presentando los vinos en sala, probando coses distintes que la mayoría nun conocíamos, la cena faise muncho más prestosa. Un luxu como siempres, y yo que tu non me perdía'l siguiente.


No hay comentarios

Publicar un comentario