Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Rumble Fish and Chips


Señes: Santa Rosa, 8 - Xixón
Teléfonu: 985 050 681


Web: http://www.rumblefishandchips.com/
Facebook: https://www.facebook.com/rumblefishandchips/
Instagram: [@rumblefishandchips] https://www.instagram.com/rumblefishandchips/


Calidá: 3/5
Preciu: 20€


Comentarios:  Lo último que se me pasaría pela cabeza sería meteme n'un Fish and Chips, en cualesquier parte del mundu, y menos n'Asturies. Yá lo probé una vegada, y ese conglomeráu que llamen pexe con pataques conxelaes que lo tomen los ingleses o la Santa Reina Isabel II. Yo non.


Pero cuando entereme qu'abrieron un Fish and Chips en Xixón y que taba detrás David Marrón del Crocante picóme l'interés,  asina qu'avereme a probalo. David cocina perbien nel so Crocante y vive ayenu a toles modes de munchos llocales actuales, asina que nun podía tar arreyáu en daqué qu'incluyera pexe conxeláu y rebozaos aceitosos.


El llocal ta asitiáu nuna cai bien céntrica y con ambiente abondo. Ye muncho más grande de lo que paez per fora y la decoración ta bien cuidada. Azulexos, piedra vista, meses de madera y acuarios, inclusive hai meses pa compartir si quies probar nueves esperiencies. La cocina mira al mar, y la bébora a la cerveza. Bones cerveces en cañeru y dalguna referencia llocal pa completar una ufierta más que curiosa p'acompañar la comida.


Probemos dos Fish and Chips, pero amestámoslos con delles guarniciones. Pa beber, teníamoslo claro, pintes de Lagunitas. Encántanos esa cerveza.


Fish and Chips de Merluza. Pero merluza de verdá, de Cantábricu. Que enseñaronmosla. Vien con unes pataques frites, pa un reximientu. La merluza bien bona, y el rebozáu nada grasiento. Bien ricu.


Fish and Chips de Llagostinos. Rebozaos de farina d'arroz pa unos llagostinos formosos. Bien ricos. Vien con otru reximientu de pataques. Con que lo pidáis n'ún de los dos, abondu.


Amás de les pataques, puedes pidir la guarnición que quieras, y diéronnos a probar un pocu de caúna. Y son maraviyoses.


El Ragout de Setes taba espectacular, y ye casi un platu en sigo mesmu.


Y lo que nos acabó de namorar fueron los Arbeyos Machacaos a la Menta. Brutal. Pa moyar y nun parar. Casi lo acabamos.


Amás traxéronnos "Papas Arrugadas" en Mueyo Verde, bien ricu, col mueyo en testura de mousse.


Y dellos mueyos pa probar.


De postre un Lemon Pie, que nun ye más un Tiramisú de Llimón. Bien bonu.


Les guarniciones nun les pagamos, pero salimos a 20€ per cabeza. Un sitiu pa probar coses distintes, con productu asturianu, de bona calidá y a bon preciu. Gustónos.


No hay comentarios

Publicar un comentario