Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Pintu - 2 Aniversario - Mesón El Centro - Pastelería Cabo Busto


Señes: Calle de la Libertad, 11 - La Pola Llaviana
Teléfonu: 984 045 505


Facebook: https://www.facebook.com/El-pintu
Instagram: [@el_pintu_laviana] https://www.instagram.com/el_pintu_laviana/


MESÓN EL CENTRO

Señes: Plaza Cupido - Puerto de Vega / Veiga
Teléfonu: 985 648 567



Facebook: https://www.facebook.com/Meson-El-Centro
Twitter: [@meson_centro] https://twitter.com/meson_centro
Instagram: [@centrovega] https://www.instagram.com/centrovega/


PASTELERÍA CABO BUSTO

Señes: Bustu, Ḷḷuarca
Teléfonu: 635 590 194


Facebook: https://www.facebook.com/Pastelería-Cabo-Busto
Instagram: [@pasteleriacabobusto] https://www.instagram.com/pasteleriacabobusto/


Calidá: 4/5
Preciu: 40€


Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2021/01/el-pintu-collacios-sixtos.html


Comentarios: Conocí a Diego nel Requexu, nun menú qu'entamó a 6 Manes y dende aquella decidí siguilo bien de cerca, tanto que casi tenemos que retrasar el llibru de Les Fartures esperando a que tuviera la so cocina operativa y el llocal medianamente decente pa faer unes semeyes.


Cuesta atopar xente tan honesto, arrogante, bono y que s'esforcie tantu na cocina. Y foi una maravía poder esfrutalo estos dos años de continua evolución y meyora nel Pintu, xuntu con Zoraida, alma del llocal, y otru de los grandes descubrimientos que me dio Les Fartures. El Pintu yá ye ún de los meyores sitios onde comer n'Asturies, y la cantidá de grandes cocineros asturianos qu'allegaron a Llaviana gracies a ellos, va ser difícilmente superable.


Pa celebrar los sos 2 años d'andanza xuntos n'El Pintu, celebraron una cena especial con otros dos grandes de la gastronomía asturiana, que tanto nos gusten, esfrutamos y a los qu'escapamos en cuanto podemos: Mesón El Centro y Pastelería Cabo Busto. L'occidente asturianu en plenu apoxéu. Por temes d'axenda, namás pudo faese la celebración un día, pero va ser ún d'esos díes que cueste borrar de la retina y del cielu la boca. Esfrutamos como nanos.


Pa beber, Verdejo La Tortuga Veloz 2017. Verdejo facilón, frescu, con toque cítricu y qu'aguanta en boca. Bien.



Empezamos con Ensaladilla de Gambes. Con polvu de oricios y cabeces de gamba. Sabor a mar con tola testura y el sabor de la ensaladilla. Perfectu pa empezar.


Alcachofa Rellena de Manes de Gochu. Zusmiu de les mesmes manes de gochu, y pimientu ñora. Contraste de testures y sabores brutal. Les manes de gochu son una de les especialidaes de Diego, faiga como les faiga sálen-y xenial. Taben brutales.


Tosta de Sardina marinada y Tomate Confitáu. Lleva amás Guacamole, sardina escabechada. Tien un toque picante. Pa comer, doblamos la tosta y a esfrutar. Encantónos.


Camudamos al tintu. Finca Costanillas 2017. Rioja clásicu que-y costó de primeres, ameyoró col tiempu.



Morciella, Pulpu del Pedreru y Pataca. Un cremosu de pataca con filos de chile. Brutal combinación, esplosión en boca. Predomina, de xacíu la morciella, pero cola testura del pulpu, da-y un toque brutal. Encantónos.


Solo pola Merluza del Pinchu con Crema de Puerros de Mary, pagó la pena la cena. La perfección.


Acabamos con Albóndigues de Xabalí, Calabaza y Boniato. Crema de calabaza con chips de boniatu. Les albóndigues son braves yá'l mueyu da-y un toque picante, amás. Bien riques.


Pal postre, Pomar Rosée. La esplumosa rosada de Viuda de Angelón, que llogra'l color de forma natural de la magaya de la mazana. Una esplumosa duce que va prestate.



De postre, Café y Bailey's. La maravía de Cabo Busto. Bizcuechu ensin farina de café, panacotta de ñata fresco, velu de café, cruxente de mantequilla tostada, granu de café con pasta de cafe y streuzel de cacáu; y cremosu de Bayley's. Pa comer 10.


Maraviyosa nueche festexando'l segundu aniversariu del Pintu. Grandes profesionales y grandes amigos arrodiaos. ¡Llarga vida y por munchos más!


No hay comentarios

Publicar un comentario