Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: El Chigre del Llagar Alonso

Señes: Claudio Sánchez Albornoz 7, 33909 Sama de Llangréu


Calidá: 4/5
Preciu: 16€


Comentarios: Yá conocéis la nuesa debilidá pol Llagar Alonso. Tien esi amiestu perfeuto ente tradición y los aires nuevos que-y ta dando Javi, con namás 28 años, con una sidra que cada vez ta más bona, y qu'adulces, va creciendo.


El so cambéu de llocal a Sama foi tou un aciertu, anque los fieles de La Felguera tengamos que caminar un pocu más, pero casi que s'agradez pa dir reposando lo comío y lo bebío.


Mesa pa dos pa comer un sábadu. Llocal llenu a españar. Pero'l ritmu y el cuidáu de la sidra enxamás baxen de calidá. Equí échase y échase perbién. En barra y na mesa.


Empezamos probando una mini amuesa de la so Fabada. Y claro, quedamos con ganes de más. Pero pa otru día. Bonísimes.


Siempres que vamos, nun falla. Pulpu a la Sidra. Ye maraviyosu. El pulpu ta perfeutu, vien acompañáu de pataques frites y gambes, y un mueyu con sabor a sidra que ... tenéis que probalo. Amás yo nun lo vi en nengún otru sitiu.


Pidimos dos principales, anque probemos los dos de too. Callos. Finos, Según los tomamos paecía que-yos faltaba picante, pero cuando lo entemeces tou ... maxa. Bien bonos.


Y Xata a la Sidra. Brutal. Desfaise la carne solo. Yá'l mueyu ye p'acabar coles esistencies de pan.


De postre, unos Frixuelos. Fayuelos, que si nun lo ponemos asina, va reñinos Mary.


Y Tarta de Quesu. Rica.


Con unes cuantes botelles de sidra, pagamos 62,80€. Gracies Mary por tanto amor na cocina, y al Llagar Alonso por tanto amor a la sidra. ¡Nunca vamos cansar de volver!.


No hay comentarios

Publicar un comentario