Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Hotel Rey Silo


Señes: Parque Sabino Moutas - Pravia 
Teléfonu: 984 280 032




Web: http://www.hotelreysilo.com/
Facebook: https://www.facebook.com/HotelReySiloPravia/
Twitter: [@hotelreysilo] https://twitter.com/hotelreysilo
Instagram: [@hotelreysilo] https://www.instagram.com/hotelreysilo/


Tenemos a nuesu algame sitios maraviyosos. Y Pravia, l'antigua capital del Reinu, ye ún d'ellos. A dos pasos de la mariña, bordiada pel Ríu Nalón y decorada con Ilesies Prerromániques precioses.


En plenu centru, nuna plaza pimpana, atópase'l Palaciu de Moutas, del SXVIII, d'estilu barrocu y que dende apocayá, vien utilizándose pa bodes y eventos gracies a la familia Loya. Nesa mesma plaza, atópase un hotel coquetu, con una galería preciosa, una terraza enorme y, tamién, un restorán onde se come xenial, (y a perbon preciu).


L'Hotel Rey Silo ye un hotel pequenu, con 12 habitaciones, alloñáu de ruios, onde vas poder relaxate y desconectar; y la so cocina ye una estensión d'esa filosofía.


Tienen una cafetería enorme, que complementa la so preciosa terraza, pero'l so comedor ye muncho más pequenu, con meses amplies, parés en piedra, cuadros d'artistes locales, armarios de maderes nobles y un mimu en#cada detalle que fadrá qu'esfrutes con tol trabayu qu'hai detrás.


La so filosofía ye'l productu local, y ufiertar a los sos güéspedes, y a les persones que s'averen al so restorán, los productos de la zona. De xacíu, ente toos destaca'l famosu quesu Rey Silo, un afuega'l pitu (ensin DOP, por cuenta que ta ellaboráu con lleche crudo de la zona), que tantes fronteres ta abriendo fora d'Asturies.


Comimos dos persones, y traxéronnos un aperitivo una Tosta de Verduras y quesu Rey Silo. Bien bona.


Pidimos d'entrante pa compartir una Cazuela de Pixín y Llagostinos. Platu cenciellu pero perricu. Xuegu de testures ente'l pixín, los llagostinos y un mueyu p'acabar col pan.


A éstes Pan de Masa Madre espectacular. De los bonos.


Y pudimos probalo con un aceite que nos encanta. Centenarium Premium.


De platos principales, pidimos Carrilleres Ibériques estofaes con Risotto al Pesto y Raxes de Parmesano. La carrillera desfaise, pero ye qu'el risotto taba espectacular. Otru xuegu de testures con un caldu d'hores y hores de cocción que prestonos. Vienen amás emplataes pa caún.


Y un Sollombu de Vaca Casina col so zusmiu amenorgáu. Si les carrilleres taben riques, el sollombu yá foi d'otru mundu. Puntu perfectu, carne perfecto y acompañáu d'unes pataques frites. Según mos dixeron, trabayen con carniceru llocal que tien ganadería de vaques casines propies, y eso, nun abonda n'Asturies. Ye un lluxu enorme cuntar con estos productos.


Al postre casi nun llegamos, pero traxeronmos ún pa compartir, Barrina de Naranxa, Chocolate y Ganaché d'Ablana y Té Matcha. Ricu. Otru xuegu de testures bien bonu


Y acabamos con Rey Silo, el "quesu de Pravia". El famosu quesu, estilu afuega'l pitu, que tantes allegríes ta dándonos. Ta bonísimo. Y con esi pan, meyor.


Pa beber, Desvelo Graciano. Graciano ye una uva de la zona la Rioja, que tuvo a puntu d'espaecer por cuenta que ye poco rentable. Agora tan intentando recuperala, anque namás un 2% de la uva producida en La Rioxa correspuende a esta variedá. El vinu ta bien ricu, con bon cuerpu, tien acidez y un toque llácticu. La so carta de vinos ye pequena, pero cuidada, la idea ye tener vinos asturianos. Amás, yá disponen de cerveza artesano asturiano.


El menú con una entrada y dos platos principales + botella de vinu, cuesta 50€. Como véis, bien económicu. A nós traxéronnos aparte l'aperitivu, y camudamos la botella de vinu pagando la diferencia.


La copa, na terraza, y eso sí que foi impagable. Encamentáronnos enforma la so fabada, fecha con fabes de Pravia, una de los meyores que tenemos. Asina que va haber que volver, nun creo que tardemos.


No hay comentarios

Publicar un comentario