Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Malte

Señes: Rúa Galera, 47 - A Coruña
Teléfonu: 981 205 751


Aconseyamos: Maltea. Ye lo meyor del mundu.


Calidá: 4/5
Facebook: https://es-la.facebook.com/cervezotecamalte
Twitter: [@malteando]: https://twitter.com/malteando
Instagram: [@malteando]: http://instagram.com/malteando


Comentarios: Por cuenta la celebración del 9 Aniversariu de la inauguración del Malte, Juan, el so dueñu ya ideólogu, convidóme a presentar el llibru de Les Fartures nel so fin de selmana más especial del añu. Una fin de selmana enllenu d'eventos, con pinchaes de cerveza perespecial, cerveceros de toles partes del mundu, esposiciones de cuadros y, amás, muncha gastronomía. Si tenéis ocasión, averaos al décimu aniversariu, que promete ser gloriosu.


Tres la presentación del llibru n'una sala cercana, fuimos al Malte a probar la so nueva carta (que camuden prácticamente cada mes) y acompañala de les meyores cerveces del mundu.


Cenamos 3 persones, empezamos con unes Croquetes, rellenes de crema de quesu azul y espinaques. Llíquides per dientro, de les bones, con una testura y sabor maraviyosu.


Siguimos con un Puerru Asáu, Portobello y Trufa. Sosprendentemente sabrosu, vien acompañáu de cebollu y un toque marín d'alga. El platu ye templáu, anque yo creo qu'un pelín más de temperatura vendría-y meyor. Xuegu de testures y sabores. Una de les sorpreses de la nueche. Bien bonu.


Goi Cuon de Llagostinos y Vexetales. Un rollu de branu (o de primavera) rellenu de distintos vexetales, inclusive algues, con una sabor marino bien marcáu, acompañáu d'una ensalada y con unes testures y sabores bien marcaos. Con un toque picante y a cabeza de langostino ... buenísimo.


Bao de Coríu a la Naranxa. Quiciabes foi'l platu más "normal" de la nueche. El coríu a la naranxa bien bonu, xugosu, con un sabor a naranxa bien marcáu. Dícennos que la naranxa ta deshidratada y confitada pa da-y más sabor. Bien ricu.


Y acabamos con un Entrecot de Xata Gallega, Chalotes Glasiaes y Pataques Frites. La carne perfecta. Perbién fecha, colos tres colores, un sabor fuerte a carne vieya. Y amás vien con una mueyu de fondu de carne que ta buenísimo. El mueyu nun entra en contactu cola carne, y sí coles pataques y les chalotas pa da-yos más sabor.


Acabamos con un postre pa compartir ente los tres porque yá nun podíamos más. Un Coulant de Té Matcha y Chocolate Blanco con Xeláu d'Ablana. Buenísimo.


Pa beber, un poco de too. Empezamos con una Sidra Rosée de Viuda de Angelón, que foi especialmente pinchada pa la presentación del llibru, y maravió a los asistentes. La verdá ye que taba espectacular.


Probemos tamién una Kriek (2017), de Cascade Brewing. Una Sour ale avieyada 17 meses en barriques de vinu con cereces. De Portland. Una auténtica xoya, bien esclusiva y difícil de consiguir.


Nun podía faltar una de les nueses favorites, Geuze Mariage Parfait. La maravía lámbica de la que yá vos falamos equí.


Fuimos enfocando'l final con otra lámbica, anque nun llega al nivel de l'anterior. Cassis Lambic.


Y acabamos con una Speedway Stout. Una Imperial Stout con Café de 12% d'AleSmith. Buenísima.


La bébora nun lo pagamos, pero la cena fueron unos 60€. 20€ per cabeza más lo que bebas, que puede ser más baratu o más esclusivu. Ún de los puntos fuertes del llocal, si nun conoces enforma'l mundu cerveceru (y si lo conocer, siempres vas aprender daqué), ye que dexes aconseyate y que vaigas xugando con distintos platos y distintes cerveces.

Ensin dulda, el meyor restorán cerveceru que probé, y yá van unos cuantos ... ¡¡MALTEA!!


No hay comentarios

Publicar un comentario