Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

A Cozinha da María

Señes: R. das Azeiteiras 65 - Coimbra
Teléfonu: +351 968 650 253


Web: http://www.acozinhadamaria.com/
Facebook: https://www.facebook.com/cozinhadamaria/


Calidá: 2/5
Preciu: 23€


Comentarios: Ún de los restoranes que meyor pinta tenía de la ciudá resultó ser una decepción. Allugáu na parte baxa, mui cerca del rio, y n'una caleya típica de Coimbra, atopamos A Cozinha de María.


Ambiente de chigre de pueblu, llenu de turistes pero calteniendo l'encantu. Esta vegada nun nos diba pillar el toru, asina que fuimos a cenar a les 8 (con tol descoloque mental qu'eso-y supon a un asturianu), anque ente aceitunes d'aperitivo y que "el llocal taba llenu y diba a tardar la comida un pocu" (cuando daveres había 4 meses), empezamos a cenar a les 9 (acaldía valoro más Gascona).


Lo malo de pidir a les 8 ye qu'apenes tienes fame, polo que pidimos directamente platos principales. Y dempués de comelos, anque tengas fame, quedes ensin gana de pidir postre. Decepción total.


Empezamos con un Pulpu a Lagareiro. Dafechu quemáu. Sabor a quemáu. Golor a quemáu.


Filete d'Atún a la Brasa. Sabor a llimón. Y pa pidilo poco fechu y ... taba abondo pasáu.


Pa beber, vinu blancu de la zona. Aconseyáronoslu nel restorán, ye raru, anque ameyora al alendar y al ganar temperatura. Distintu, y yá namás por eso, paga la pena.   Quinta das Bágeiras Blancu Reserva 2016.


Pagamos 45,5€. Como veis, Coimbra ye baratu, pero nun atinamos en nengún de los dos que fuimos. Siguiremos intentándolo.


No hay comentarios

Publicar un comentario