Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Sidrería El Zamorano

Señes: Calle Manuel Fernández Vigil, 11 - L'Entregu
Teléfonu: 653 671 217


Facebook: https://www.facebook.com/Sidreria-El-Zamorano
Twitter: [@zamo1409] https://twitter.com/zamo1409


Calidá: 4/5
Preciu: 30€


Comentarios: Güei vamos falar d'una xoya qu'hai que caltener, curiar, acoricar y esfrutar enforma. Ta en L'Entregu, frente al Parque La Llaguna, y ye un chigre pequeñu, tradicional, onde curien al detalle la sidra y la so cocina.


Tienen dos palos de sidra, Arbesú L'Allume y, cada vez más, Alonso. Los dos llagares de la zona (unu de Llangréu y otru de Samartín, apostando pola sidra llocal, y de calidá). Probemos los dos que teníen nesi momentu, Arbesú y L'Allume, y quedamos con L'Allume, la meyora d'esti llagar ye espectacular. Tamién cunta cómo traten la sidra nel Zamoranu. Temperatura y echao, perfectos. Atopamos muncha diferencia con otros chigres de la zona.


El llocal ye pequenu, y suel tar llenu. De fechu pal fin de selmana ye complicáu atopar mesa. Asina qu'acuta con antelación.


Comimos 5 persones y pidimos tou pa compartir.


Empezamos con unos Muxones con Mueyu Alioli. Ricos y perfeutos pa cola sidra.


Siguimos con unos Pimientos Rellenos de Mariscu. Con un mueyu buenísimo.


Aconseyáronmos los Calamares Frescos. Frescos de verdá. Bien ricos.


Y llegamos al platu fuerte. Soi (mui) fan de Les Cebolles Rellenes, y pruebo siempres toles que puedo. Amás, soi purista, les que más me gusten son rellenes de bonitu. Pero estes Cebolles Rellenes de Carrillera Ibérica fueron orgásmiques. Glorioses. Los meyores que probé nunca.


Acabamos de comprobar que tienen muncha mano cola carne cola Pluma Ibérica con Pataques y Pimientos. Tires de carne bien sabroso, y cruxente, pero que por dientro se desfáin. Bien rica.


Y acabamos con un Sollombu de Gochu con Foie, que teníen fora de carta. Bien ricu.


Salimos a 30€ per cabeza. Chigre pequeñu, calteniendo les tradiciones, con xente nuevo poniéndo-y munches ganes. curiando la sidra como pocos, con una cocina gloriosa y a precios bien populares. Encantónos El Zamoranu.


No hay comentarios

Publicar un comentario