Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Abrelatas - Mesón el Centro

Teléfonu: 984 182 245

Web: http://www.abrelatas.info/
Facebook: https://es-es.facebook.com/abrelatas.restaurante
Twitter: [@abrelattas] https://twitter.com/abrelattas


MESÓN EL CENTRO

Señes: Plaza Cupido - Puerto de Vega / Veiga
Teléfonu: 985 648 567

Facebook: https://www.facebook.com/Meson-El-Centro
Twitter: [@meson_centro] https://twitter.com/meson_centro
Instagram: [@centrovega] https://www.instagram.com/centrovega/

Calidá: 4/5
Preciu: 45€


Comentarios:  Dos xeneraciones de muyeres, dos cocines distintes y dos zones distintes d'Asturies. Eso foi lo que vivimos nuna cena nel Abrelatas, que va tener el so retruque nel Mesón el Centru'l próximu día 6 de Marzu.

Mariluz, la madre y compañera de Borja Alcázar na cocina del Abrelatas, con un talentu inmenso pa los guisos y tresportanos a sabores d'antaño ensin perder nunca esa sorrisa, xuntose con Mary de Mesón el Centro, otra sorrisa de la cocina asturiana, con muncho rock'n'roll detrás, apocayá reconocida pola Guía Michelín na categoría Big Gourmand, y con un futuru maraviyosu per delantre nel so Puertu de Veiga. Una cocina que mira'l mar, con maraviyosos toques creativos que salen d'esa cabeza que tantes allegríes y placeres nos da.

Dos grandes cocineres con un invitáu d'honor, Borja Alcázar, qu'apurrió aperitivo y postre a una nueche memorable.


Empezamos col aperitivo de Borja Alcázar. El maraviyosu Bombón de Chocolate con Lleche y Carrillera de Gochu Asturcelta guisada al Porto, pero en versión mini. Claramente insuficiente pa los fans del bombón (podría comer 1000), pero a les clares, con un tamañu muncho más apropiáu pa un menú llargu. Un mini bocáu con cara de gochín que desfái na boca d'una forma maraviyosa.


Mary tráxonos la so Navaya sobro Escabeche tibiu y Emulsión d'Alga Codium. Alga abondosa en Veiga, que da un sabor importante a percebe. Dos per cabeza, con unos contrastes de sabores y testures bonísimos. Muncho sabor, pero con elegancia, a pesar de ser un platu templáu. Encantónos.


Una de les bombes de la nueche, Arroz con Kiku al Estilu de Llames altu. Nun yera la primer vegada que probábamos esti platu nel Abrelatas y maravíanos. Arroz fuerte, con una intensidá qu'apurre'l Kiku. Un cuenquín del que repitiríamos ensin duldar, pero contuvimos pa faer buecu pa tolo que venía detrás.


Bomba de Calamar de Potera na so Tinta con Ali-Oli. Una maravía de Mary pa comer cola mano. Calamar con tola intensidá del so sabor yá'l contraste del alioli na boca. Testura sedosa y con muncho sabor. Xenial.


Crestes de Pitu Caleya Guisaes a l'Asturiana. Clásicu onde los haya, pero que cuesta atopar. Testura xelatinosa, intensidá na boca espectacular, y un caldu pa morrer. Platazu.


Merluza del Pinchu a #Planchar sobro Crema de Puerros. Otru espectáculu de platu, de les meyores merluces que probé. Nidia, poco fecha, desfái na boca. Col piel p'apurrir testura, una crema de base y cebollos presidiendo. Espectacular.


Y acabamos col mio favoritu de la nueche, Carrillera de gochu Blancu con Crema de Pataca-Mantequilla y Mazana Aceda. A cencielles perfectu. Cachu de carrillera que desfái, pero con un sabor brutal. De fondu la pataca y les tires de mazana pa oldear sabor.


Acabamos col postre de Borja. Güevu Kinder, Arroz con Lleche y Carambelu. Medio güevu kinder de cocholate, rellenu de mousse d'arroz con lleche y Nutella con aires de llimón y una base de carambelu. Buenísimo.


Pa beber, empezamos con Raventós i Blanc.


Y dempués, siguimos la comida con Monticu Clarete. El Prieto Picudu que comercializa Abrelatas.


Como veis, dos xeneraciones distintes, dos estilos dafechu distintos, y dos cocines que se complementen a la perfección. Dos muyeres almirables y una esperiencia única que vas poder repitir el próximu día 6 en Veiga. Yo que tu ...


No hay comentarios

Publicar un comentario