Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Pintu & Collacios - A Catar Gastronomia


Teléfonu: 984 045 505


Instagram: [@el_pintu_laviana] https://www.instagram.com/el_pintu_laviana/


A CATAR GASTRONOMIA

Señes: Trinidad, 6 - Gijón/Xixón
Teléfonu: 985 437 707


Web: https://www.acatar.es/es/
Facebook: https://www.facebook.com/acatargastronomia/
Instagram [@a.catar.gastronomia]: https://www.instagram.com/a.catar.gastronomia/


Calidá: 4/5
Preciu: 40€
Anterior Visita: http://lesfarturesast.blogspot.com/2019/10/el-pintu-collacios-apinon-bistro.html


Comentarios: Cada Pintu&Collacios ye distintu, caún tien les sos peculiaridaes, sobremanera impuestes pola cocina del "cocineru invitáu", pero tamién pola evolución que va teniendo la cocina de Diego Pintu en tou esti tiempu. Y este Pintu&Collacios, ensin dulda, foi ún de los mios favoritos.


Al talentu qu'apurrieron los 4 cocineros, hemos de sumar la sidra de Viuda de Angelón. Ocasiones especiales rique tamién un apueste por bébores distintes y especiales, y poder comprobar les reacciones de los asistentes cuando probaben sidra que, la mayoría enxamás probaron, y cómo-yos gustaba, ye un aciertu qu'amiesta perfeutamente cola filosofía que Diego-y quixo dar dende'l principiu a estos alcuentros. Amás, poder cuntar cola presencia de Fran Ordoñez, llagareru y propietariu de Sidra Viuda de Angelón, qu'esplicó'l procesu d'ellaboración de cada sidra, foi tou un luxu.


Empezamos probando Prau Monga Sidra Brut Nature Reserva. 4 años d'ellaboración pa la que ye, pa mi, la sidra de mayor calidá ellaborada n'Asturies. Relación calidá-preciu increíble, pa una sidra que s'ellabora como los meyores champagnes, seca, con una burbuya bien fina, un golor increíble a lleldu de pan, y un sabor qu'apurre cuerpu, un toque acedu; y que va perfectamente con casi cualesquier comida. La mio favorita ensin dulda.


D'aperitivu, Diego propúnxonos el so Cubalibre de Foie. Tarrina con un foie bien nidiu, una xelatina de cubralibre na parte cimera, y una rodaxa de naranxa deshidratada na parte cimera. La idea ye meter la cuyar hasta tras, entemecer el foie col cubalibre y morder un pocu la naranxa. Toque cítricu, dulce, amargosu ... buenísimo.


Luis d'A Catar empezó tamién cola so Parexa de Buñuelos Verdes y Cogordes con Negru de Gamba Roxa. Como la otra vegada que los probemos na so casa, gustáronnos enforma los dos, pero quedamos sobremanera, colos buñuelos de cogordes. Son espectaculares. Esponxosos y con una esplosión de sabor na boca.


Diego Pintu, amigu los guisos, propúnxonos los sos Verdines Escabechaes con Xarda. Un platu bien potente, con un caldu pa morrer, un par de bonos cachos de xarda, tomate, cenahoria, y verdines buenísimes.


Camudamos de Sidra. 1947. Una sidra de mesa, natural, pero penerada y clarificada, con 4 meses en barrica de carbayu. Una sidra que nun fai falta echar, y que tien la testura d'un vinu blanco. Golor, con cuerpu, y una de les últimes revoluciones nel panorama sidreru actual. Buenísima.


Salmón Marináu en Sal, Llima y Cilantro, Aire de Xenxibre con Stracciatella Burrata y Lleche de Vaca. Filetes de salmón bien finos, col toque cítricu. pa entemecer col dulce la lleche. Amiestu de sabores cítricos, cebolla, mazana col dulce. Buenísimo.

Hasta agora muncho nivel, pero los platos que nos queden paeciéronme d'un nivel esceicional.


Saramollete con Arroz con Pitu Caleya. Brutal. Saramollete con tola so potencia de sabor; con un arroz con pitu buenísimo. Vien amás con un cruxente de pan, y un caldu pa meter la cuyar. Encantónos.


Y Luis propúnxonos un Gochu en 3. Empezamos pola Albóndiga con Cremosu de Gochu Ibericu. Potencia, sabor, con un amiestu de testures buenísima.


Y Lamináu de Cruceta y Migues de Chosum. Espectacular. El Chosum-y da un sabor tipu hindú, bien especiáu. Buenísimo.


Pa los postres, camudamos a la Sidra de Xelu Diamantes de Hielo. 11,5º de Sidra Natural, ellaborada a partir de la conxelación de la mazana, y que fai una sidra ensin aditivos, bien duce, con un golor maraviyoso a compota de mazana y una testura bien golosona na boca. Perfecta pa postres y quesos azules.


Tomámosla con Tocinillo de Maracuyá, Lichi y Yogur. Esplosión duce na boca. Bien duce. Y eso qu'oldea'l maracuya. Pero ente la sidra yá'l tocinillo salimos con un xubidón importante. Tien un fondu de galleta y mazana.


Y acabamos col Chocolate, Merengue y Ablana d'A Catar. Un clásicu buenísimo. Nun falla. Encantónos.


Como veis, nivelazu, tanto na cocina como na Sidra. Platos más tradicionales, otros más arriesgaos, pero perbien de nivel. Dos grandes restoranes, acompañaos d'una sidra asturiano qu'amosó qu'harmoniza perfeutamente con cualesquier tipu de cocina.


No hay comentarios

Publicar un comentario