Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Vinoteo: Cata Harmonización Güisqui & Ron

Señes: C/Campoamor, Nº 29 - Uviéu / Oviedo
Teléfonu: 984 081 696


Web: http://vinoteo.com/
Facebook: https://es-es.facebook.com/vinoteo
Twitter: [@vinoteo] https://twitter.com/vinoteo


Dalguna vegada yá falvos de lo sorprendente que ye comer o cenar con güisqui, como'l que vos cunté en La Leyenda del Gallo o n'El Cabanón. Daveres precisa platos potentes para oldear tantu alcohol na boca, pero como exerciciu gayoleru para probar, ye daqué bien recomendable.


Con eses ganes averamos a la última cata del Vinoteo, a cenar  platos con distintos destilados, de Les Bienheureux. Naz de la unión d'Alexandre Sirech y Jean Moueix (Petrus) yá'l so oxetivu ye llevar la calidá de los sos vinos a los destilaos. Polo pronto, consiguieron sosprender col so güisqui francés, país qu'adulces va faciendo un nome nel panorama del güisqui internacional.


Cuntamos cola presencia de Ramses Villar, comercial de la marca, cubanu, que llevonos de Francia a Cuba, pasando per Brasil para enseñanos de forma maxistral la filosofía del grupu.


Empezamos cola cachaça, PARATI. Tuvi por trabayu (😂) dalgo más d'1 mes en Brasil, onde sobreviví a base de caipirinhes, y asegúrovos que les sos resaques son glorioses. Suel ser un alcohol de calidá baxa, y costóme atopar dalguna mediu decente,  asina qu'aprendí a dixebrar les que paguen la pena de les que non, y ésta merez la pena. Avieyada en madera moza local y en madera de carbayu francés. Perfecta d'aperitivu.


Nun conocía'l güisqui francés, y los dos que probemos paeciéronme facilonos, perfeutos pa empecipiase nel mundu del güisqui y que, gracies a la so suavidá, amestaron perbién cola comida. El primeru que probemos foi'l Bellevoye Blanc Sauternes. Amiestu de 3 single malt distintos. El más mozu vien con 3 años en barrica, y el mayor, con 8. Ellos añeden otros 9 meses pa estabilizar el productu, y otros 6 meses en barriques de vinu francés antes de sacalo al mercáu.


Acompañámosla con una Ensalada de Xamón con cadápanos, almendres y un aliñu de mostaza. ¿Güisqui con ensalada? La verdá ye que ye un güisqui tan nidio que puede combinase, sobremanera pol xamón de coríu, pero meyor con un platu más potente.


Camudamos de güisqui, a Güisqui Bellevoye Noir Tourbe. Mesmu güisqui que l'anterior, pero 1 de los 3 single malts que lo componen, ye afumáu. Da-y un toque más nel golor que nel sabor, y añede complexidá. En xunto, gustó más que l'anterior. Añeden un pocu más de guarda, anque sigue siendo un güisqui fácil de beber. Polo xeneral, bonos güisquis pa empecipiase nel mundu.


Tomémoslu con una Tartaleta de Salmón Afumáu Noruegu. Salmón y güisqui peguen. Lleva amás unes güeves de merluza con sepia. y una base na tartaleta de mermelada d'albaricoque.


Del güisqui al ron. Ron Embargo Añejo Exquisito. Amiestu de rones agrícola y melaza, que como bon cubanu, Ramses esplicónos perfectamente la diferencia ente ellos. Blended de 4 oríxenes distintos, Guatemala, Cuba, Trinidá & Tobago y Martirica. Nome n'honor del embargu d'EEXX a Cuba. Preparáu con una rodaxa de llima. Ricu.


La meyor combinación de la nueche foi'l ron con Ceviche de Llubina con Lleche de Tigre. Bien bonu. Lleva amás unos kikos pa da-y un toque cruxente.


Y llegamos a la xoya la corona, Ron Pasador de Oro. Unos 50€ de botella, con un ron que vien de Guatemala y que prestó a esgaya. Toque en ñariz de vainilla, especies y madera. Y en boca ye sedosu y deliciosu. Amiestu de rones d'ente 8 y 15 años d'edá, avieyaos en barriques de coñá en Francia. Maravía.


Con un Mousse de Chocolate al 75%. Y combinó daveres.


L'exerciciu yá de por sí ye bien interesante, sacanos de los esquemes de davezu a los que tamos avezaos, y probar y xugar. Yá namás por eso, esti tipu de conceyos paguen la pena. Amás de poder probar bébores nueves o desconocíes (como ye'l casu del güisqui francés), y tener accesu a dalguna esclusiva como'l Pasador de Oru. Otra vegada Juanjo que consigue sosprendenos pa bien.


No hay comentarios

Publicar un comentario