Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Pura Brasa

RESTAURANTE PESLLÁU

Señes: Centro Comercial Intu - Llugones
Teléfonu: 984 994 760



Web: https://www.purabrasa.com/intu-asturias/
Facebook: https://www.facebook.com/purabrasa.intuasturias/
Twitter [@purabrasagrill]:https://twitter.com/purabrasagrill
Instagram [@purabrasagrill]https://www.instagram.com/purabrasagrill/


Comentarios: Enxamás pensaría qu'escribiría esto, pero comer bien nun Centru Comercial ye posible. Suelo fuxir d'ellos, asina que nun conocía Pura Brasa, hasta que me llamaron pa dir conocelos. Y gustóme enforma.


Llocal enorme con una decoración bien cuidada. Zona de meses altes, meses con sillones baxes, inclusive una mesa enorme con futbolín debaxo, y una terraza enorme na parte de tras que, a pesar dar les vistes al aparcamientu, ye bien guapa.


Y cocina que preside tol local, a la vista y enorme. Con dos formosos Josper que son los auténticos reis del local. Son, eso dicen los cocineros, los meyores fornos pa la brasa que puedes mercar, cuesten una pasta y dan-y un toque a tolo que metes dientro espectacular. Tou nel Josper sabe meyor. Tener dos na cocina yá ye toa una declaración d'intenciones de que nun tamos énte'l típicu restorán franquiciáu de comida rápida. Y lo que comimos dio-yos la razón.


Empezamos con una Tabla d'Ibéricos con Pan de Cristal. Xamón, chorizu, salchichón y llombu. Bien bonu.


¿Moxones en Pura Brasa? Pos col toque del Josper, yá'l mueyu, tán bonísimos.


Una de les sorpreses de la comida foi la Mousse de Berenxena a la Parrilla con Mueyu de Romesco. Espectacular testura, sabor y hasta golor. Brutal.


Cazuela de Quesu de Cabra Fundíu con Mermelada de Tomate y Alfabaca a la Brasa. Con unos panes cruxentes pa metelos dientro y entemecelo tou. Un platu pa compartir y esfrutar.


Dempués probemos el Pulpu a la Brasa sobro Parmentier Trufáu de Pataques y Pimentón de la Vera. Otru platu qu'ameyora col Jasper, la espluma d'alioli con pimentón coronando'l pulpu queda xenial. Bien ricu.


Lo meyor ensin dulda foi'l Costellar de Gochu al fornu Josper. La carne desfaise sola colos deos. Brutal.


Y acabamos probando una hamburguesa. Steak Tartar de Wagyega al Caricote. Combinación de xata rubia gallega con wagyu. Cebolla, alcaparres, quesu, mueyu de mostaza, tabascu y pataques.

Los postres son toos caseros, y probemos dellos pa compartir.


El mio favoritu ensin dulda foi la Bomba de Chocolate. Espectacular. Podría vivir comiendo solo eso.


Bien rica tamién la Tarta de Cenahoria y la de la Güela.


Y una Torrexa que taba realmente bona.


Perbién la decoración, l'atención, la cocina col Josper ye realmente bona, la pena ye que ta onde ta y nun llama a dir comer. Pero si pensáis en dir comer al centru comercial, ye una bona opción ensin dulda.


No hay comentarios

Publicar un comentario