Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Cafés El Globo: Campeonatu d'Asturies d'Aeropress

Señes: Casazorrina - Salas.
Teléfonu: 985 830 017


Web: http://www.cafeselglobo.com/
Facebook: https://www.facebook.com/CafesElGlobo/
Twitter [@cafeselglobo]: https://twitter.com/cafeselglobo
Instagram [@cafeselglobo]https://www.instagram.com/cafeselglobo/


Comentarios:  El próximu día 08 de Xunu va celebrase'l Segundu Campeonatu d'Aeropress d'Asturies, entamáu por Cafés el Globu, como fase inicial al Campeonatu d'España d'Aeropress.


Pero, ¿qué ye l'Aeropress? De xuru que si sois cafeteros, conocéis dalgún de los métodos que más de moda tán poniéndose para ellaborar los nuesos cafés. Ye un dispositivu patentáu en 2005 pol estadounidense Alan Adler, y que'l so funcionamientu ye similar al café de prensa. Son dos cilindros, ún col café y otru col agua caliente, que funcionen como una xeringuilla. Amás de lo portable del sistema (pues llevalo a cualesquier llau para faete'l to propiu café), el café que produz ye menos amargosu y percíbense muncho meyor los matices de la procedencia del café. El kit cuesta unos 30€.


Daveres nun tien sentíu ellaborar café con un métodu qu'epondera les propiedaes del café, si ésti nun ye bonu. D'ende que gracies a la puxanza de los nomaos Cafés Selección, teamos conociendo nuevos métodos d'ellaboración que busquen ser lo más respetuosos posibles cola materia primo.


Para cuntanos abondo sobro los cafés y de les sos distintes formes d'ellaboración, cuntamos cola presencia d'Armando Villegas, espertu cafeticultura y barista de Cafés el Globu. Centramos más nos distintos métodos d'ellaboración, y empezamos col Métodu Clever.


El métodu Clever va por inmersión, por pinga, en cuenta de por presión como l'Aeropress. ¿Ye meyor o peor que l'Aeropress? Nin lo uno nin lo otru, y lo interesante precisamente del exerciciu ye probar cómo'l métodu potencia'l sabor del café. El métodu Clever potenció un pelín más l'acidez que'l métodu Aeropress. Y a mi encántame l'acidez nel café.


Darréu pudimos visitar les nueves instalaciones, apocayá reformaes, y encantáronnos. Esti sábadu a les 17h celebren ellí'l Campeonatu d'Asturies d'Aeropress, y de xemes en cuando, entamen talleres especiales abiertos al públicu pa conocer (y probar) más sobro los cafés especialidá.


No hay comentarios

Publicar un comentario