Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

A 22 Manes - Youropia - Marques de la Moral

Facebook: https://www.facebook.com/a22manes/
Intagram: [@a22manes]: https://www.instagram.com/a22manes/


Comentarios: Conocí A 22 Manes casi dende'l principiu, cuando un día Juampi (ex Apiñón Bistró) cuntóme la llocura que qu'escurrió y convidábame a conocela de cerca. Falévos d'ella equí, y resultó ser una esperiencia maraviyosa. 11 cocineros nuevos asturianos, xuntu con un gran repostero y dos cocteleros, que xunen de forma arrogante, ensin llevase un duru, y poniendo dineru del so propiu bolsu, pa donar lo recaldao a una organización social asturiana que trabaye pa intentar que'l mundu sía un pocu meyor.


L'eventu foi tou un ésitu, de públicu, d'enerxíes, y tamién de recaldación; y repitióse nel Festival Gastronómicu "Gijón se come". En curtiu (en Xunu, asina que tean sollertes a les sos redes), repiten eventu entamáu por ellos mesmos, un servidor y nueves incorporaciones, moces bien guerreres que lleguen a grupu a dar muncha caña.


Pero ente medies, Oliver Peón, ex-cocineru d'El Pintu, propúnxonos entamar un A 22 Manes a favor de la asocación Youropía, cola que collabora davezu. L'asociación Youropia entama unes xornaes llamaes Nómades de forma añal, con charres, talleres y, nesta ocasión con un mini A 22 Manes, entamáu a les carrenderes, en feches horribles pa la hostelería, pero cola mesma ilusión y ganes que siempres.


Nun pudieron tar tolos miembros del grupu, pero sí que los que tuvieron ufiertáronnos una velada xenial, con per bon rollu, munches rises y unos platos de muncha calidá.


El sitiu axudaba, Marques de la Moral, míticu sitiu de bodes pela rodiada d'Avilés, mui cerca del aeropuertu, con un xardín preciosu, un salón enorme y una cocina que fixo les delicies de los cocineros.


Empezamos con Simone Lucchi, miembru de la Asoación Youropia, que nos comentó qué faíen y que'l dineru recaldáu de les entraes diría destináu a les persones migrantes que crucien el Mediterráneu.

Los platos qu'ufiertaron fueron:


Michel López - Coctel - The Balance Xixón


Bombón de Carrillera de Gochu Asturcelta - Borja Alcázar - Abrelatas


Okonomiyaki - Mariano Mier - El Quinto


La Croqueta de Casa Farpón - Javier Farpón - Casa Farpón


Bocado calabaza con Solomillo de Vaca y Beyos Rayado - Luis Menedez - A Catar


Catsudon de Legumbreta - Mariano Mier - El Quinto


Empanada de Cabritu - Diego García - El Pintu


Dulces


Mousse - Luis Menendez - A Catar


Saint honore, Choco, Pera y Praliné - Oliver - El Pintu 


Las fotos de portada y de los platos son de Ana, de SenyFoto, colaboradora de la Asociación.


Con esta xente, al fin del mundu. Repito, tái sollertes qu'en Xunu s'avera daqué bien grande!


No hay comentarios

Publicar un comentario