Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Taberna del Arco - VI Xornaes de los Sabores Ibéricos

Señes: Plaza de América, 6. Oviedo / Uviéu
Teléfonu: 985 255 522 / 985 255 544
Facebook: https://www.facebook.com/restaurantedelarco
Twitter: [@rest_del_arco] https://twitter.com/rest_del_arco
Instagram: [@delarco_oviedo] https://www.instagram.com/delarco_oviedo/


Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2017/08/taberna-del-arco-iv-xornaes-de-los.html


Dende'l 20 hasta'l 30 de Xunu, en La Taberna del Arco, podéis esfrutar de les VI Xornaes de los Sabores Ibéricos. Un clásicu qu'enllena siempres y que vos encamentamos nun perder.

Allegamos a la presentación de les xornaes, nos salones inferiores de la Taberna, y cola presencia de representantes, tanto de 5J, como de la Bodega Montecillo, los vinos qu'acompañen les xornaes.


Fernando Solanu, xefe de producción de 5J dionos una pequena introducción falándonos de como ellaborar los xamones en 5J, dende 1879, en Jabugo, un pueblu na parte norte la sierra d'Huelva. Los sos xamones son 100% ibéricos, namás comen los que da la devesa y críense n'estensivu.

Tamién nos presentaron los vinos de Bodega Montecillo, tercer bodega más antigua de La Rioxa. Son cofundadores de la DOP La Rioxa, y les sos bodegues daten de 1870. Pudimos probar los 3 vinos qu'ufierten nes xornaes na Tabierna del Arcu, incluyíu'l rosáu, frescu yá'l so reserva, bien bonu.


Les xornaes ufierten, como otros años, les tables colos ibéricos de 5J, que tienen amás del so xamón, y platos ellaboraos colos sos embutíos. Yo que tu ... nun me lo perdía! Tenéis hasta'l día 30 pa probales.


No hay comentarios

Publicar un comentario