Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Casa Marcial: 25 Aniversario

Señes: La Salgar, S/N. Les Arriondes
Preciu: 200€


Comentarios: Casa Marcial lleva abiertu como Casa de Comíes dende 1898, pero anguaño, cumple'l so 25 Aniversariu desque los sos fíos, los hermanos Manzano - Nacho, Esther, Sandra y Olga -, fixéronse cargu del local en reformándolo, allá en 1993.


Va unos meses cuntábavos que Casa Marcial ta celebrando a lo llargo d'esti añu'l so 25 Aniversariu, con un menú especial, pero tamién con una serie d'alcuentros colo meyor de la gastronomía asturiana y española. Cenes especiales, úniques, que difícilmente van volver a repitise, pa homenaxar non solo a un restorán, sinón a una forma d'entender la vida y la cocina, bien amestada a Asturies.


Un preste comprobar como na aldega asturiana de La Salgar, formada por 4 cases (lliteral), maravíense los cocineros que pasen pellí del amiestu perfecto entre tradición ya innovación, n'evolución constante escontra nuevos horizontes por afayar. Si hai daqué de lo que sentise arguyosu ye de les persones qu'apuesten pela nuesa tierra a partir de les tradiciones de los sos güelos, ameyorándoles dende'l ciñu, y la familia Manzano ye la perfecta representación d'eso.


El 18 de Octubre se juntaron Pepe Solla (Casa Solla, 1 Estrella Michelín, y fundador del grupo NOVE del que os hablamos aquí), Sacha (Restaurante Sacha), Pedro Mario y Oscar Manuel Pérez (El Ermitaño, 1 Estrella Michelón), Marcos Morán (Casa Gerardo, 1 Estrella Michelín) y Begoña Rodrigo (Restaurante La Salita), junto con Nacho, Esther y Sandra Manzano.

El 18 d'Ochobre xuntáronse Pepe Solla (Casa Solla, 1 Estrella Michelín, y fundador del grupu NOVE del que vos falamos equí), Sacha (Restorán Sacha), Pedro Mario y Oscar Manuel Pérez (L'Ermitaño, 1 Estrella Michelón), Marcos Morán (Casa Gerardo, 1 Estrella Michelín) y Begoña Rodrigo (Restorán La Salita), xuntu con Nacho, Esther y Sandra Manzano.


Bon rollu, munches rises, ambiente relaxáu, pero cocina esceicional, restorán llenu atarraquitao y munches meses qu'atender al empar ... Empezamos.


Sidra Brut Poma Aurea. Del Llagar Trabanco. Un aciertu empezar con una sidra brut nature, anque hai meyores opciones.


Niguiri de Pulpu (Pepe Solla). Empezar un menú degustación nuna aldega asturiana con paliyos xaponeses. Pos asina empezamos. Esplosión en boca y toque saláu.


Canutillos de Cecina con Fégadu de Coríu y Marmiellu (Pedro Mario y Oscar Pérez). Combinación más clásica, con una presentación bien cuidada y un mueyu duce de marmiellu pa compensar la potencia de la cecina yá'l fégadu. Bien ricu.


Camudamos a Granico Cru 2016. Albariño portugués con 9 meses de crianza en madera. Toque verdosu de la zona "vinho verde". Frescu, elegante y nidiu.


Bocáu Cruxente de Quesos Asturianos (Marcos Morán). Bonísima combinación de testures y sabores pa tomar en dos taragaños. Un platu míticu de Casa Gerardo, qu'entemez el cruxente de la "galleta" cola acidez del rei silu A la fin tien un toque duce. Xenial aperitivu.


Longueiron (Sacha). Una navaya formosa, con una crema percima que-y da un toque acedu. Otra combinación xenial de contrastes, sabores y testures. Bien bona.


Camudamos a Solear Saca de Invierno 2016. Yá conocéis l'afición de Juan Luis a la manzanilla, qu'a mi nun m'acaba de namorar, y eso que los oricios del siguiente platu piden potencia. Namás 2500 botelles y 100 magnum. Toque salín y yodáu. Bien ricu.



Oriciu con Contrastes Anisaos (Esther y Nacho Manzano). Un concu con oriciu, cogordes y una base de yema de güevu. Tou para entemecer y morrer de felicidá. Bonísimo. De lo meyor de la cena.


Falsa Lasaña d'Oricios (Sacha). Hai que tener valor para venir dende Madrid a Asturies y preparar un platu con oricios. Y amás faelo de la forma tan senciella y tan rica como lo fixo Sacha. Bien bonu. Otru platu llenu de testures, contrastes y sabores.


Camudamos a Juvé & Camps Gran Reserva. Perbon cava. Con potencia y refrescante. Tien persistencia y va xenial cola comida.


Tartar de Perexil, Llimón en Salmoria y Calamar de Sablera (Begoña Rodrigo). Platu para entemecer de Begoña, con un importante toque cítricu. Quiciabes el que menos trunfó de la nueche.


Cocotxes, Güevu y Piparra (Marcos Morán). Otru platazo de Marcos Morán. Mueyu de güevu para acabar col pan (bonísimo, por cierto). Tien un toque cruxente y picante. Otru de los platos de la nueche.


Céleri al Sal, Anguila Afumada y Naranxa (Begoña Rodrigo). Brutal platu. Tien un importante toque picante, para tomar con cuyar y probar coles distintes testures. L'amiestu d'anguila y naranxa queda perfecta.


Pixín Negru con Emulsión d'Ayos Asaos, Vexetales, Flores, Caldu de Mar (Pedro Mario y Oscar Pérez). Otru platu xenial. El pixín ta perfectu, con esa testura que tanto nos presta. Yá'l mueyu tien un toque picante que-y da intensidá.


Otru xuegu de contrastes y testures. Perbonu.


Rei al Natural (Marcos Morán). Perfecuu. Ensin más. Buenísimo y suavísimo.


Bajoqueta, Xampiñón, Viña y Crema de Quesu de Lleche de Vaca Curada (Begoña Rodrigo). La Bajoqueta en valencianu significa xudía. La crema de quesu paez un Gamonéu nidiu. Platu bien ricu, llenu de testures distintes y con un toque distintu que nos prestó.


Camudamos a Valduero Reserva 2011. 30 meses en barriques de carbayu y 18 meses en botella. Contundente y potente, pero con final elegante. Aguanta perfectamente'l carabineru y apurre al platu. Perfectu.


Morru de Xata con Boniato, Cenoyu, Carabineros y Zusmiu de Xamón Ibéricu (Pedro Mario y Oscar Pérez). Xata, carabineru y xeláu. Combinación xenial del Ermitañu. Gana n'intensidá'l carabineru, pero nos gustó enforma.


Cogollu, Cocináu o Crudu??? (Pepe Solla). Otra xenialidá. Un cogollu presentáu de dos maneres distintes. Crudu, y otru cocináu a baxa temperatura y aliñáu con kimchi y vinagres lleldaos pol mesmu Pepe Solla. La idea ye representar cómo la cocina puede tresformar un productu. Un platu pensáu p'allixerar tres la intensidá del platu anterior, y utilizalo como transición a los postres. Tou un aciertu.


Ostra, Piescu y Hibisco (Pepe Solla). ¿Entemecer ostra y piescu? Pos taba buenísimo. Espluma llixera con sabor salino y cachos de piescu nel interior. Sabor, intensidá y testures.


Camudamos a Valverán. 20 Mazanes. Sidra de xelu, con un sabor que sospriende enforma a quien nunca lo probaron. Va xenial colos postres, anque esisten meyores opciones nel mercáu.


Postre Llácteo (Esther y Nacho Manzano). Ye tiempu de figos, y con lleche en distintes testures va xenial. Un postre bien refrescante y bien ricu.


Tarta Discontinua (Sacha). Xenialidá de presentación en vivu a manera de cuadru astractu. Otra atrevencia de Sacha homenaxando a Asturies, y otru aciertu porque taba bonísimo.


Utiliza un quesu de la Sierra de Gredos, con un toque acedu y acaba en boca col toque duce del llechi.


Un menú especial para una nueche especial. Poder compartir mesa colos padres de Nacho Manzano, o con Pepe Bada y Aurora foi una maravía, ver la emoción de munchos de los sos veceros y amigos de siempre, la ilusión y l'arguyu reflexáu en tolos que tábamos ellí; el bon rollu, respetu y almiración qu'hubo entre tolos cocineros y les ganes de dir a por otros 25 años.


Inda queden unes cuantes cenes especiales hasta final d'añu, y viendo l'ésitu que tán teniendo, la idea ye calteneles en 2019. Ye una esperiencia bien recomendable que nun deberíes perder. Amás, cunten con serviciu d'autobús dende Uviéu y Xixón.


No hay comentarios

Publicar un comentario