Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

El Tonel

Señes: Calle Manuel Álvarez Miranda, 13 - Villaviciosa
Preciu: 36€


Comentarios: Siempres que podemos averamos al Festival de Sidra de la Villa, y vamos comer con sidra en algun sitiu cercanu pa siguir esfrutando de la folixa.


Esti añu encamentáronnos El Tonel, sidrería de referencia de la Villa dende va años. A 5 minutos caminando de la zona centro, y con una enorme terraza onde tomar sidra. La zona de dientro fai forma de L, con una barra enorme y meses rodeandola. Decoración clásica y cuidada.


Carta tradicional, de productu, con bona presentación y mirando'l mar. La carne nun lo probemos, pero tamién nos la encamentaron.


Empezamos con un clásicu de la casa que nos prestó. Espárragos rellenos d'Oriciu. Unos espárragos blancos envueltos en verdura y rellenos de caviar d'oricios. Tienen un toque cruxente y un  mueyu pa morrer. Perbonos.


De platos principales, Ventrisca de Bonitu al Fornu. Si hai Ventresca, hai que pidila. Coincidió xusto a la fin la temporada. Vien con un mueyu de tomate que pa mi sobra, anque ta rica. Tamién con unes pataques frites y pimientos. Bien rica.


Rodaballu. Foi'l ganador. Toque d'ayu y plancha yá'l platu. Perbonu.


Cachopu de Merluza. La variante en pexe del cachopu, con un mueyu d'amasueles. Gustónos.


De postres, pidimos, Tarta Maria Luisa. Base de galletes, yema de güevu y merengue. Rica.


Tarta de Quesu, con mermelada percima. Rica.


Y Requesón con Miel. Foi'l ganador de los trés postres. Toque acedu, bien ricu.


Pa beber, Villacubera, la DOP de Cortina. Perbién echada en tou momentu (a pesar de tar llenu'l local), y a temperatura perfecto. 


Y acabamos con un clin de Sidra de Xelu Hibernis, del Llagar El Gobernador. Xenial que les sidreríes vaigan apostando por estos productos de calidá.


Con cafés, y convidaos a los clines, pagamos 107€. Ente 3 comensales.

Bon descubrimientu El Tonel.


No hay comentarios

Publicar un comentario