Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Un Viaxe pol Mundiu - Aitor Luis Vega


Vuelven los eventos de No te Quedes sin Comerlo ni Beberlo, el programa gastronómicu asturianu que podéis ver los domingos en Canal 10 o vía Youtube.


L'anterior eventu qu'entamaron foi en La Gran Vetusta y esta vegada convocáronnos nel Club de Tenis d'Uviéu.


Y qué meyor que faelo d'otru gran conocíu (y almiráu) d'esti blogue. Aitor Luis Vega yá'l so equipu. Aitor propúnxonos un viaxe pel mundu al traviés de 15 grandes quesos.


Regáu amás colos famosos vinos de Valduero, que tuvieron a un gran altor a lo llargo de tola nueche.


Empezamos con Viadero, el blancu 100% albillo de Valduero. Un blancu xoven con toques claramente tropicales. Enfresca con un pocu d'acidez a la fin y foi perfectu de mano.


Empezamos en casa, Cueva de Llonin. Quesu de pasta blando de Peñamellera, suave, de testura fascinante y buenísimo. Ún de los favoritos de la nueche. Tien una alcordanza al Camembert, d'ende que lo llamen el camembert asturianu. Bien bonu.


Luna Nueva. D'Elvira García, unu de los nuesos favoritos, de Cuenca, que yá vos comentamos equí. Lleche cruo de cabra con dos meses d'afinación. Sigue teniendo esa testura, pero un sabor muncho más acedo. Buenísimo.


Tomme de Brebis. Un Roquefort de lleche cruo d'oveya. Cremosu y con un toque afumáu. Entra solu y ta buenísimo.


Camudamos al Valduero Crianza 2015. Escoyíu meyor vinu con crianza 2015 n'España. Un crianza con aires de reserva. Perricu.


Siguimos con un Montagnolo. Un quesu azul y cremoso alemán (anque nun lo paeza pol nome). Facilón y perfeutu pa empecipiase nel mundu los quesos azules. Tien una corteza pa morrese y un llixeru toque picante. Quesu de lleche de cabra pasteurizada. 

Maxorata. Ún de los favoritos de la nueche. Namás ellaboren 5 quesos al día y ye perdifícil de consiguir (los portes nes isles tampoco ayuden). De Fuerteventura. Corteza con pimentón duce.


El Pesebre. Un manchegu de Cuenca buenísimo, de lleche cruo d'oveya. Cubrenlo con aceite y miel mientres los sos 10 meses de maduración y eso fai que la corteza tenga un puntazo de sabor xenial.


Valduero Una Cepa. De cada cepa sale namás una botella vinu, cuando lo habitual ye que salgan el doble. Ye un Crianza, pero con 18 meses en barrica y 12 en botella, asina que podría pasar por un reserva. Un vinu con un toque llácticu y ta bien bonu. Tempranillo. Meyor que l'anterior.


Morbier. A partir de la demasía de lleche de faer el Comté, ellabórase otru quesazu de Lleche Cruo de Vaca que ta ente los más vendíos en Francia. Cubren la so corteza con ceniza. Buenísimo.


Le Fleuret. Lleche pasteurizao de cabra, de pasta blando, ellaboráu en Francia y que comercializa Reny Picot n'Asturies. Un quesu que cuanto más va maureciendo, más cremosu va tornando, ello ye que casi ye pa comer con cuyar.


Roncal. Primer quesu d'España n'algamar una Denominación d'Orixe, allá por 1981. Quesu de Navarra, con receta familiar que pasa de padres a fíos. De lleche cruo d'oveya. Paez un manchegu, pero nun lo ye, ye muncho más duce y tien un llixeru toque picante.


Valduero Reserva 2011. Vinazu. 30 meses en barrica y 18 en botella. Elegante, un puntu salín ... ta increíble. Tien un puntu alcohólicu, anque en nengún momentu pierde la elegancia.


Dziugas. Quesu de lleche pasteurizada de vaca. De Lituania. Un quesu con proteínes que-y da un toque cruxente con cristales que nos encanta. 12 meses de maduración.


Los Beyos de Vaca Lleche Crua. Quesu de la zona d'Amieva, de lleche de vaca. Suave anque con un toque acedu, con una fascinante combinación ente la testura de la corteza y del interior.


Pecorino Moliterno al Tartufo. Quesu italiano de Lleche Pasteurizao d'Oveya al que-y echen trufa, con un sabor particular. Quiciabes más pa un cachu que pa consumir grandes dosis, y perfeutu pa conxugar nuna tabla de quesos y oldear sabores. Bien interesante ver les vetes de trufa negra nel quesu.


Camudamos de bodega de la mano de La Cuevona. Moscatel Gran Mañán. Vinu duce d'Alicante que nun namoró. Sobremanera dempués del Reserva.


Acompañámoslu de la última riola de quesos, Peñoceo, el nuevu quesu azul de cabra de La Peral. Equí nótase'l talentu d'Aitor, yá que-y apurre al quesu 2 meses de maduración extra nel so almacén pa vendelo cuando considera que ye'l so puntu óptimo. Buenísimo.


Roquefort Papillon. Esti quesu yá nun precisa nenguna presentación, quesu azul francés de lleche d'oveya.


Y la xoya la corona. Teyedu de Papa Bada. El meyor Cabrales. Increíble. Perfectu colofón pa rematar una gran cata.


Como regalu extra, La Porteña tráxonos unos alfajores arxentinos, pero fechos caseros por ellos que taben bien ricos.


Como veis nun falto de nada. Increíbles quesos, con una bodega como Valduero con unos vinos maraviosos y estres que tuvieron al altor. Como siempres, organización de 10.


No hay comentarios

Publicar un comentario