Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Apiñón Bistró

Señes: Calle Galiana, 30 - Avilés
Teléfonu: 984 390 398


Facebook: https://www.facebook.com/apinontapas/
Instagram: [@apinon_bistro] https://www.instagram.com/apinon_bistro/
Anterior Visita: http://www.lesfartures.com/2017/11/la-gran-vetusta-cata-atun-rojo-balfego.html


Calidá: 4/5
Preciu: 30€


Comentarios: Qué meyor que daquién qu'ayudó al Llamber a ser una referencia n'Asturies, camude al so llocal cuando decidieron dexanos per Barcelona. Apiñón Bistró sigue la sienda qu'empecipió'l Llamber, pero col so propiu estilu, ayenu a modes, con un toque gamberru que nos presta y n'ún de los llocales más guapos de la nueva Avilés.

L'allugamientu ye inmeyorable. En plena cai Galiana, so les sos portalaes, con una terraza que tresporta a otra dómina, y enriba sotechaos; ye un lluxu tomar daqué ellí fora, con ambiente de distintes xeneraciones, antes de pasar dientro del local.

Dientro, zona de barra con meses altes, y espaciu pa tomar daqué de pies. Nes meses altes tamién sirven comíes.

Na parte de tras, cocina vista con meses a los llaos, un pocu estrechu, y con un calter informal, acorde col llocal y la so cocina. Tien un pequeñu salón de meses baxes tamién. Nós sentámonos en primer fila de cocina, y quedes embobáu mirando la sinfonía de movimientos que faen que tou sía posible. Un espectáculu.


Empezamos con media de Dim Sum de Tapenade con Quesu Afumáu fritu. Toque cruxente, con un toque nidiu de quesu. Amiestu de testures, perfectu pa empezar.


Takoyaki. Son unos buñuelos xaponeses fechos a base de farina de trigu y pulpu. Ricos, pero-yos falta un puntu d'intensidá de sabor.


La Tabla de Mantou. Panes chinos con un toque de plancha qu'entemez el dulce col toque cruxente. La base ye xenial. Enriba, como si fuera una tosta, añaden trés tipos distintos d'ellaboración. Y dos per cabeza. Pulpu con espluma de pataca. Anchoa con Churney de Violeta. Y Papada con Güevu de Falpayar. De menos a más, el que más nos prestó foi'l d'anchoa, anque'l toque grasu de la papada ta xenial.


Y acabamos con una Parpatana de Bonitu con Pataca Violeta. Ensin dulda, el nuesu favoritu de la nueche. Espectacular. Bon cachu de bonitu col toque duce de la pataca d'acompañante.


De postres, probemos la so Torrexa. Nidia, y bien rica.


Yá'l mio favoritu. Les sos Casadielles. Xenial presentación, col panel de miel al centru (puedes comer el miel col panel incluyíu, tu decides) y casadielles con un toque d'anís. Bien riques.


Pa beber, Llopart Microcosmos Rose Brut Nature. DO Cava rosáu sobre enguedeyes, bien sabrosu y que foi xenial en tola comida. Gustónos enforma.

Pagamos por tou, 78€. Encántanos esta xeneración de cocineros n'Avilés que vien pegando tan fuerte. Propuestes distintes, de muncho nivel y a bon preciu. Gran sitiu Apiñón.


No hay comentarios

Publicar un comentario