Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: El Pañol


Señes: Plaza del Carbayu, 1 - Avilés
Teléfonu:  676 545 676



Aconseyamos: Alcachofes rellenes de xamón y foie.


Web: http://elpanol.es/
Facebook: https://www.facebook.com/pages/El-Pañol/
Twitter: [@el_panol]: https://twitter.com/el_panol
Instagram: [@elpanolaviles]: https://www.instagram.com/elpanolaviles


Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2017/01/el-panol.html


Calidá: 4/5
Preciu: 30€


Comentarios: Ún de los nuesos favoritos d'Avilés. Tiemlo tou: cocina, allugamientu, decoración, atención, intimidá y bodega.


Asitiáu en plena Plaza del Carbayu, en frente la Ilesia de Santu Tomás de Canterbury (Ilesia Vieya de Sabugo). Les sos ventanes y la so terraza tienen vistes a la Ilesia; ye una auténtica maravía  mirar pela ventana y atopase un monumentu del S.XIII en frente. Una maravía de la que pocos sitios pueden presumir. Yá un de los puntazos del llocal.


Decoráu en piedra, con toques marineros, nel pisu inferior ta asitiada la vinatería, con dalguna mesa alta, onde puedes tomar cualesquier de los vinos que t'encamiente Gerardo (o'l vinu encamentáu del mes del club d'hosteleros avilesinos al que pertenecen pa fomentar el vinu).


Xubiendo unes escaleres, apuertes a la galería onde tán les meses pa comer. Un pasiellu estrechu, con vistes a la Ilesia, que ye un puru espectáculu tantu de día como de nueche. Son poques meses, unes 6, polo qu'hai que llamar con bastante antelación (sobremanera si ye fin de selmana) p'acutar porque siempres tán llenos. Pero paga la pena.


Meses pa pareyes, o a lo sumo 4 persones. Ambiente íntimo, confesiones ... bon vinu y bona cocina. Gerardo y Paloma ayuden tamién a ello, siempres cercanos.


Empezamos col so platu estrella, les Alcachofes rellenes de Xamón y Foie. Toque bien nidio de foie y bon rellenu d'un xamón que se come solo. Ye un platu qu'enllena, hoxaldre, alcachofa, el xamón


... y amás, vien percima con una compota de mazana pa oldear sabores. Indispensable.


Probemos un nuevu platu acabante estrenar na carta, Bacaláu en Tempura y Fritada rioxana. De los meyores que comimos nunca. Nótase'l toque navarru de Paloma. Bacaláu perfectu, y la fritada da-y un toque picante perallegre al platu. Mui bonu.


Probemos el Pulpu a la Plancha , con una pataca al centru. Formosos tentáculos, bien fecho, y cruxente la piel. Bien ricu.


Y acabamos compartiendo postre, Torrexa de Brioche con Xeláu. Buenísima.


Pa beber, agua y unes copes de Ribeiro Formigo. Tien bona representación asturiana en carta, anque non pa chatear. Ye un bon sitiu pa davos un homenaxe vinateru.


Pagamos 60€. Tenéis que conocelo.


No hay comentarios

Publicar un comentario