Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva visita: Cabo Vidio

Señes: Ouviñana
Teléfonu: 985 596 112


Web: http://cabovidio.com/restaurante-cabo-vidio/
Facebook: https://www.facebook.com/hotelrestaurantecabovidio
Twitter: [@Cabo_Vidio] https://twitter.com/Cabo_Vidio
Instagram: [@cabovidio] https://www.instagram.com/cabovidio/


Calidá: 4/5
Preciu: 40€


Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2015/10/nueva-visita-restaurante-hotel-cabo.html


Comentarios: Una de les xoyes del occidente (y d'Asturies enteru). Un hotel rural con un restorán preciosu, onde se come de luxu y ta allugáu mui cerca d'una de les xoyes de la mariña asturiana. Pocu más puede pidise. A 4kms del Cabu Vidío y con infinidá de sableres precioses al rededor. Un sitiu idílicu y perfectu para dar un paséu antes y n'acabantes de comer.


Lo primero, acutái. Siempres ta llenu. Jairo a los mandos de la cocina y Loreto na sala. Tandem indispensable de la cocina asturiana. La zona del restorán ye daveres preciosa. Un espaciu abiertu, llenu de cristaleres que dan a una terrraza esterior en madera, con meses llenes de pequenos detalles, y un ambiente abondo íntimo. Música folk asturiana de fondu, y ambiente bien relaxáu.


Averamos a cenar ente selmana cola escusa de faer una sesión de semeyes pa la portada del llibru aprovechando'l sol y esa maravía de terraza. Les semeyes quedaron xeniales, y, claro, dempués hubo que comelo.

Empezamos por una Mantequilla d'Anchoes de aperitivo. Voló.


Pastel de Centollu. Una de les estrelles de la casa que tenéis que probar sí o sí. Espectacular. Sabe a centollu, pero elegante. Y la testura ye perfecta, desfaise na boca. Amás, vien acompañáu de pan cruxente recién enfornáu, que-y da un plus al platu. Y de mermelada de piquillo qu'oldea xenial. Platazu.


La xoya de la corona. Un Bugre a la Plancha. Perfeutu. Namás qu'añedir. Y de los de verdá. Tuvimos escargatando hasta que nun quedó nada.


Siguimos con unos Calamares na so Tinta. Otru platu con sabor, pero elegante. Muncho más nidiu qu'a los que tamos avezaos, y con una testura del calamar perfecta. Encantáronnos.


Pidimos pa probar unos Callos. Pero non la ración entera. Otra maravía. Nidios, con un toque picante, anque aparte tráennos un aceite d'oliva con guindilla per si queremos echar más, pero ... nun lo precisa. Asina tán perfectos. Platazu.


Y acabamos con otra ración de Gochu Ástur-Celta guisáu. Un platu clásicu, con tomates, mui ricu y que desfaise na boca.


Acabamos con un Cremosu de Chocolate. Pan tostáu, un pocu de sal y crema de chocolate pa untar ... ¿Recuérdavos a la vuesa infancia? Pos ta ainda más bonu.


Pa beber, ¡Ea! Blanco 2016. Namás un par de copes. Pero gustónos.

Pagamos 80€. El modelu pa la sesión de la semeyes foi cortesía de la casa.


Yá veis que ye una cocina de productu, perbién ellaborada, con un plus d'elegancia y sotileza nel sabor y que mira al Cantábricu, pero que tamién se sabe ñudrid de los platos tradicionales asturianos.


No hay comentarios

Publicar un comentario