Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: El Pintu

Teléfonu: 984 045 505


Web: https://pintullaviana.com/
Facebook: https://www.facebook.com/El-pintu
Instagram: [@el_pintu_laviana] https://www.instagram.com/el_pintu_laviana/


Calidá: 4/5
Preciu: 43€


Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2021/01/nueva-visita-el-pintu.html


Comentarios: Si Diego t'avisa que tien una chuleta d'una vaca casina de 1999 ... has dir comela. Asina que fuimos un xueves a cenar pal Pintu. Diego aprovechó, amás, y sacónos una degustación de los platos qu'a él-y petó, y como ellí ta tou bonísimu, punximos nes sos manes ensin gorgutar. Eso sí, a metá de cena empezamos a sudar de la cantidá de comida que teníamos en platu.


Empezamos tomando daqué na terraza, una Prau Monga Brut Nature Reserva, de Viuda de Angelón. Sidra Brut Nature, seca, con 4 años d'ellaboración pa una de les xoyes de la bébora asturiano. Perfecta.


Sacónosla con unes Croquetes, que son una verdadera maravía. Xugoses, casi llíquides, con bon rellenu. Buenísimas.


Yá sentaos na mesa, pasamos al vinu de Cangas. La Descarga 2015. Frescu y afrutáu.


Empezamos cola Ensalada de Sardina con Tomate y Xeláu de Vinagre de Módena. Los tomates son una espectáculu. Rica y refrescante.


Unu de los mios platos favoritos. Diego tien una mano especial para faer les manes de gochu y oldeales con mariscu. Manes de Gochu con Llangostín. Espectacular. El mueyu ye d'esos colos que suañes cuando tienes fame.


Quedábanos inda lo que nos quedaba, y Diego nun afloxaba. Chipirón con Cebolla Caramelizao y Cebollu. Como veis, chipirones formosos, mueyu trupu y contrastes de sabores. Bien bonu.


Y acabamos cola Chuleta de Casina. 21 años. Qué queréis que vos diga ... Non tolos díes tienes la oportunidá de comer una vaca asina.



Vien con una códigu QR para conocer la trazabilidá.


Amorrentando, Diego tráxonos la so Tabla de Quesos Asturianos de postre. Nun podíamos más, pero claru, Varé vaca, Pría, Rey Silu, Pregondón, Gamonéu y Cabrales ... Lo meyor de lo meyor.

Pagamos 100€. 2 persones. En condiciones normales, escoyéi ente'l chipirón o los manes de gochu, porque ye comida abondo. Pero por dalgo somos Les Fartures ... Maraviyosu El Pintu.


No hay comentarios

Publicar un comentario