Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Casa Jamallo

 

Señes: Bárzana - Quirós
Teléfonu: 985 768 133




Preciu: 25€


Comentarios: Tornamos a ún de los templos de la cocina asturiana. En Bárzana, capital de Quirós, atópase Casa Jamallo, famosa polos sos platos tradicionales. Edificiu enorme metanes la carretera que traviesa'l pueblu, tien 4 plantes, ya inclusive un horru na parte de baxo onde ye una maravía tomar una botellina sidra.


Zona de barra, y meses pa tomar daqué, y nel pisu de riba un par de salones grandes, con meses espaciaes y una cristalera dende la que perdese coles vistes. Decoración bien curiada en piedra y madera.


Les escaleres de madera, son una pasada.

Comimos un pocu de too pa probar distintes coses, anque si vas ellí, nun puedes perdonar el Pote de Castañes, que cuesta atopalo n'otros sitios, y ye típicu d'otres dómines d'economía de sosistencia pero que non escusaba d'ellaborar un platu deliciosu.


Empezamos pol Pote de Castañes. Una maravía. Tira a dulce, pero compensa col compangu. A mi préstame pola vida.


Pote Asturianu. Ún de los meyores que podéis probar. Perfectu.


Fabada. Bien bona, pero pelín meyor el pote.


Y una Ensalada Mista. Enorme.


Viendo lo visto, casi nin pidimos segundos, pero nos animamos con un Sollombu de Xata. Bien bonu, carne tienro y al puntu perfectu. Con pataques, de verdá, pimientos y ensalada.


Y otru de los platos estrelles de la casa, Xabalín. Maraviyosu.


Pero nun quedamos ende, probemos el so Arroz con Lleche.  Daveres bonu.


Y so Tarta Garrucha. Garrulla n'asturianu ye un conxuntu de frutos secos, y n'asturianu occidental, la grafía perfecta pa escribilo sería Garuḷḷa, y pronunciáu, casi como si fuera Garrucha. D'ende'l nome de la tarta. Lleva ablanes, nueces y castañes. Una base de miel, güevos y pasta quebrao. Ye contundente, pero ta buenísima.


Un templu que nun falla.


No hay comentarios

Publicar un comentario