Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Las Tablas del Campilllín - CachopuDay 2019

 

Señes: C/ Arzobispo Guisasola, Nº24 - Uviéu /Oviedo
Teléfonu: 985 21 24 11


Web: www.tablasdelcampillin.com
Facebook: https://www.facebook.com/Las-Tablas-del-Campillin
Twitter: [@TablasCampillin] https://twitter.com/TablasCampillin


Facebook: https://www.facebook.com/CachopoDay2017/
Twitter: [@cachopoday2018] https://twitter.com/cachopoday2018


Día d'esaltación del cachopu n'ún de los templos cachoperos del país. Las Tablas del Campillín o ganó o quedó finalista en casi tolos concursos sobro cachopos qu'esisten, asina que nun esiste un sitiu meyor onde celebralo.


Pa ello, cuntamos d'anfitriones con Juanjo Cima,, dueñu del local (y amás del Vinoteo), y Noelia Solla, autora del blog La Recetas de Noe, qu'ufiertaron una velada col cachopu como epicentru y les rises ya'l bon ambiente como nexu d'unión.

Más de 30 persones, dalguna bien conocida y munchos bien almiraos, xuntámonos a esfrutar d'una cena alredol del cachopu onde pudimos esfrutar de toles variedaes qu'ufierta'l local.


Empezamos con una esbilla de Quesos Asturianos de la Central Llechera Asturiana. 5 variedaes, DOP Cabrales, DOP Afuega’l Pitu, DOP Casín, IGP Los Beyos y Quesu Tradicional Vidiago, que tienen so la marca El Maestru Queseru. Bien ricos.



Ensalada con Cecina. Mui rica.


Y llegamos a los Cachopos. Probemos dos. Cachopu Mineru y el Cachopu Campeón Asturies 2016 (rellenu de paleta ibérica, quesu Cabrales y pimientos del piquillo).


El Cachopu Mineru. Un homenaxe a la mina asturiana, col que ganaron el premiu al meyor cachopu asturianu 2019. Presentación de 10, y cachopu de@10. Tenral Asturiana IXP, con quesu Vidiago, rebozáu con un toque de tinta de calamar pa da-y esi toque negru característicu de la mina.


Pa beber, Bodegas Gordonzello y la so Gurdos Rosao, meyor rosáu d'España en 2019.


De postre, la maravía del Tiramisú del local. Namás por eso, yá paga la pena la visita. (avisu que nun lo tienen siempres).



Maraviyosa compañía. Con ganes yá de que llegue'l CachopuDay 2020!!!


No hay comentarios

Publicar un comentario