Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Del Arco

 

Señes: Plaza de América, 6. Oviedo / Uviéu
Teléfonu: 985 255 522 / 985 255 544
Facebook: https://www.facebook.com/restaurantedelarco
Twitter: [@Rest_Del_Arco] https://twitter.com/rest_del_arco


Calidá: 4/5
Preciu: 40€


Anterior Visita: https://lesfarturesast.blogspot.com/2020/01/taberna-del-arco-vi-xornaes-de-los.html


Comentarios: Comida n'ún de los clásicos d'Uviéu que nun falla, Del Arcu. Asitiáu en plena Plaza d'América, tien una zona de tabierna y otra de restorán, y metanes ámbas, salones privaos nel pisu inferior onde celebrar eventos.

Realizamos una comida familiar n'ún de los salones privaos, mesa amplia, atención magnífica, y perbon menú.


Empezamos con una Cecina con Cachos de Quesu y Aceite d'Oliva Virxe. Bien rica. Anque siempres echamos en falta que s'amieste con un quesu asturiano. L'aceite, a éstes esceicional. Trae más  aparte por si queremos echar más.


Pastel de Puerros y Gambes con Pan Turrao. Lleva una mayonesa de wasabi que-y da un toque allegre. Ricu y xugosu.


Croquetes de Xamón Ibéricu. Bonos tropezones. Bien riques.


Rodaballu a la Plancha sobro Migues de Pan Cruxente y el so Zusmiu Turráu. Les migues son con chorizu, que-y da un puntazu al platu. El rodaballu perfectu. Bien ricu.



1/2 Costiella Ibérica asada a baxa temperatura con Mueyu del so asáu y Puré de Mazana. La carne desfaise sola, ta perfecta, nidia y bien tienra. El mueyu xenial. Bien bonu.


Y acabamos con un Mousse de trés Chocolates con Frutes del Monte. Lleva un xeláu d'artimora amás de les frutes. Un clásicu pero que ta buenísimo. Los postres son ún de los puntos fuertes de la so cocina. Siempres que fui encantáronme.

Con vinu rioja y albariño (nun recuerdo cualos yeren), pagamos 40€ per cabeza. Como véis, relación calidá-preciu esceicional. Salón priváu, un par de camareros namás  pa nós, ritmu de cocina perfectu, platos bien bonos y bebida la que quieras. Esceicional comida.


No hay comentarios

Publicar un comentario