Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Fuensanta

 

Señes: Ḥuentesanta - Nava
Teléfonu: 985 716 915


Web: http://fuensanta.com/
Facebook: https://www.facebook.com/fuensantaespana/
Twitter: [@AguadeFuensanta] https://twitter.com/AguadeFuensanta
Instagram: [@aguafuensanta] https://www.instagram.com/aguafuensanta/


Comentarios: Perdimos tantes batalles qu'hasta perdimos la que nunca creyí que díbamos perder, beber agua asturiano n'Asturies nun restorán ye casi imposible. Marques d'alcohol (sobremanera cerveza) que lleven nel so pack de vienta la so propiu agua, la última "moda" de vender agua del grifu con un filtru nuna botella d'agua diseñada col to nome y, poques gracies, lo pocu que defendemos los asturianos los nuesos propios productos.


Pero a ello tamién hai que sumar la mala xestión que se fixo nes 3 empreses asturianes d'agua, y qu'adulces, intenten remediar. D'ente toes, la empresa embotelladora d'agua más importante y conocida ye Fuensanta. Tres l'esfalcu de los de siempre, los Ratu y los Botín.


Dende 2014, el capital asturianu tornó a Fuensanta, y paez que con ello, la cordura. Una sociedá ástur-mexicana, anque d'empresarios asturianos, fíxose cargu de Fuensanta, y ta poniendo les blimes pa que Fuensanta recupere la so antigua rellumanza. Pel momento, l'oxetivu ye tener una empresa consolidao y vidable. Y tan consiguiendo, calteniendo plantiya, na so mayoría, llocal de Nava, ya inclusive ampliando con xente nuevo.


Per delantre, munchos retos, como'l problema del plásticu, nueves llínees de productos "saludables" o abrir nuevos mercaos fora d'Asturies. Visitamos la fábrica, una planta moderna, con una producción añal de 25 millones de llitros d'agua y que tien la máxima certificación ISO de medioambiente y calidá.


Por política d'empresa, namás pues sacar semeyes nel esterior del edificiu, pero impacta ver el contraste ente la zona moderna, con una embotelladora capaz de producir 22500 botelles a la hora, cola zona antigua del balneariu, onde diba curase la Reina Isabel II. Les primeres referencies de la "Fonte Santa" son del SXIII yá'l so usu polos pelegrinos taba popularizáu yá nel SXVIII.


Casu aparte ye'l Balneariu, una preciosidá que precisaría un plan de remocicáu enorme y que se caltien casi intactu desque fundó en 1846. Esperemos que-y vaiga perbién a la empresa y que pueda enseñase nun futuru próximu al públicu, merez enforma la pena.


Pue que perdiéramos la batalla de l'agua, pero vamos intentar recuperala. Dacuando llámenme radical por pidir productos asturianos y valorar de forma más positiva aquellos llocales qu'apuesten por ello. Si soi radical por eso, bienveníu sía. Yo creo que ye daqué de sentíu común.


No hay comentarios

Publicar un comentario