Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Abrelatas

Comentarios: Siguimos falándovos de sitios onde comimos últimamente menú del día y prestónos. Ún de los nuesos favoritos, polo xeneral, pero pa menúes en particular, ye l'Abrelatas.

2 primeros y 2 segundos a escoyer, más postre y café por solu 11€. Ensin dulda, el meyor menú que conocemos. Relación calidá-preciu insuperable.


Nós pidimos Pataques Guisada con Costielles. Espectacular. Platazu col sabor a guisu d'antes. Buenísimo. Amás, bonos cachos de costiella y bien nidies.


Había amás Ensalada de Frutes Fresques de Temporada con Crema de yogur Griego. ¿Postre o Entrante? Probelu y taba buenísimo.


Y Hamburguesa Criolla con Mermelada de Piquillo y Pan Brioche. Otra maravía, casi meyor que comer los criollos solos. Desfaen el criollu y faenlo ellos, manualmente, hamburguesa. Bonísimos amás con esi toque duce de la mermelada.


De postre, Troncu de Chocolate y Galleta. O Tarta de Flan y Almendra o Crema de Quesos y Frutos Coloraos. Probé los trés y bien ricos, pero la tarta de flan y almendra ta espectacular.


Pa beber, un Mencía 100% xóven, anque en curtiu van danos dalguna sorpresa. Nós amás, tomamos una Cotoya, que foi xenial cola comida.


No hay comentarios

Publicar un comentario