Publicidá

Blog Archive

Contact Me

Nombre

Correo electrónico

Mensaje

Hover Setting

default

Nueva Visita: Hotel Arniciu

Teléfonu:  985 608 078


Encamientos: Vaca Casina


Web: http://www.hotelarnicio.com/
Facebook: https://www.facebook.com/hotelarnicio/
Twitter: [@hotelarnicio] https://twitter.com/hotelarnicio


Calidá: 3/5
Preciu: 23€


Comentarios: Hotel Arniciu ta convirtiéndose n'ún de los paraísos de la carne n'Asturies. Tien una allugamientu maraviyosu en plenu parque de Redes, na capital de Casu, El Campu; y amás acompaña la so ufierta de restauración con un hotel en plenu ambiente rural.

Diego Aladro lleva tiempu curiando los sos propios gües de la raza autóctona de la zona, la vaca casina. Vaca per tamañu más pequena, pero con una carne esceicional, que de fechu ganó la medaya d'oru en 2017 y la de plata en 2018 nos World Steak Challenge, de la mano de la empresa asturiana Vacum.

El mínimu pa que pueda comercializase la carne de güe ye 4 años, pero Diego espurrelos hasta'l quintu añu pa qu'ameyore inda más la so calidá. Asina qu'a partir de Febreru-Abril del añu 2019 vamos poder esfrutar de continuu la so propia carne nel so restorán. Mentanto, esfrutamos de carne de la zona, fecha por él mesmu, que tien mano d'oru pa tratar la carne.


Sentámonos a comer dos persones, y empezamos por una Tabla d'Embutíos de Güe Casín. Espectacular. Cecina, Salchichón y Chorizu. El chorizu picante, la cecina de los meyores que probemos y el salchichón ... buenísimo. Tenéis que probala.


Y de platu principal pidimos una Chuleta de Vaca Asturiana de los Valles, de 5 años y mediu. Tienra, perfectamente fecha al puntu, acompañada de pataques frites de les de verdá y con unos pimientos. Maraviyosa.


Pa beber, agua y unes cerveces. Pagamos por tou 45€. Como veis, perbién de preciu.

A partir de 2019 vamos tar bien sollertes, que va haber que probar esos gües casinos. Déxovos un adelantu del menú.



No hay comentarios

Publicar un comentario